Backpacken door Z-O Azië 2009

Hello iedereen,
Vroeg begonnen is half gewonnen… hiermee wil ik reeds een oproepje de wereld insturen… Ik zou volgend jaar (2009) graag enkele maanden (liefst 2de helft van het jaar) gaan rondtrekken in Zuid-Oost Azië (Vietnam, Cambodja, Laos, Tibet, Nepal, India, Thailand,… evt afsluiten in Nieuw-Zeeland). Ik heb nog geen concrete plannen alsook geen vaste reisroute, enkel ideeën, dromen en een sterk verlangen om te gaan rondtrekken in zulke fascinerende landen. Dit wil ik grag met 1 of meerdere enthousiaste mensen doen waar het supergoed mee klikt, die heel erg openminded zijn en waar je gewoon een fijne tijd mee kan hebben. Bij deze hoor ik het dus graag als jij/jullie dezelfde plannen koesteren en ook op zoek zijn naar mensen om de reiservaringen te delen. Laar jullie horen zou ik zeggen!

Groet,
India (25j.)

Hoi India of Meike of hoe je ook heet :slight_smile:

Ik heb ongeveer dezelfde plannen, maar dan voor een jaar later, vanaf september 2010. Per trein naar Moskou, via Mongolië met de Transmongolië-expres en de nodige tussenstops (Baikalmeer, Gobi-woestijn) door naar Beijing. Vandaar door naar de door jou genoemde landen en als het kan eindigen in Nieuw-Zeeland. Op de verschillende landenforums op deze site heb ik al een aantal ideeen opgedaan, maar (uiteraard) nog niet uitgewerkt.

Kortom: als je plannen zodanig wijzigen dat het een jaar later wordt… maar tips en ideeen uitwisselen kan sowieso.

Of het allemaal doorgaat hangt vooral af van de medewerking van de baas :slight_smile:

Ik hoor van je.

Groeten,

Jan

Hey,
Voorrlopig wil ik nog steeds in 2009 vertrekken (eerder eind september 2009) maar als dit nog zou veranderen dan laat ik het weten!
Greetz,
India

Hey India,

Ik heb ook in de planning door Azie te reizen ongeveer vanaf sept/okt. 2009.
Weet nog niet helemaal voor hoe lang ik wil gaan en ik heb ook nog geen route
uitgestippeld. Wel lijkt het me leuk om met meerdere te reizen.

Als je me een keer wilt mailen of wilt chatten:
[EMAIL=“j_vschaik@hotmail.com”]j_vschaik@hotmail.com

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Jessica

Hoi India,
Hoe ver ben je planning en ben je nog opzoek naar een resigenote?
Ik wil graag ook een rondreis maken door zuidoost azie en wil ook pas rond september vertrekken!
Ik hoor het nog wel

Groetjes,
Aatje

Hallo,ik sta ook op het forum als johan4,check even mijn plannen,misschien een groot deel samen afleggen?Groeten.

Beste India,

Ik ben Feija (23 jaar) en bijna klaar met mijn studie Communicatie. Ik wil ook graag naar Zuid-Oost Azie vertrekken maar dan voor drie maanden. Voor die eerste twee maanden ben ik opzoek naar een reisgenoot om Laos, Vietnam en Cambodja mee te ontdekken. Ik wil begin mei op Bangkok vliegen en vanuit daar doorreizen (ticket nu 780 euro). Je kunt me ook mailen feija71@hotmail.com

Groetjes Feija