Aankomende zomer (2008) verwacht ik klaar te zijn met mijn opleiding. Ik heb dan een goede gelegenheid om voor een tijdje op reis te gaan. Mijn plannen zijn om voor circa 4-5 maanden naar Ijsland te gaan. Daar wil ik een soort en met werkvakantie doen. 4 dagen in de week werken, 3 dagen rondtrekken over het eiland. Ik wil daar een auto aanschaffen waarmee ik op een relaxte wijze het hele eiland kan bezichtigen. Het zal een low-budget vakantie worden met overnachtingen in hostels en eenvoudige hotels. Wellicht een aantal keren overnachten in een tent in de natuur.
Uitvalsbasis is Reykjavik. Hier wil ik ook een vast slaapadres en een baantje gaan zoeken. Het lijkt mij een mooie stad waar ik graag voor een geruime tijd wil gaan werken. Uiteraard wil ik daar ook af en toe uitgaan in de weekenden!
Ik zoek dus 1 a 2 personen met dezelfde ideeën. Man of vrouw maakt wat mij betreft niet uit, een leeftijd rond de 23 is zeer gewenst! Voornaamste reden is de gezelligheid en het kunnen delen van eventuele kosten. Voordat ik met iemand op reis ga wil ik hem of haar een aantal keren persoonlijk ontmoeten om zodoende elkaars wensen, verwachtingen, e.d. te bespreken. Uiteraard moet het goed klikken. Mocht je plannen hebben om van de zomer naar Ijsland te gaan (ook wanneer niet voor zo’n lange tijd) dan hoor ik dat ook graag. Wellicht is het dan leuk om elkaar daar alsnog te ontmoeten.
Ik ben zelf een jongen van 23. Woonachtig in de kop van Noord-Holland. Makkelijk in omgang, sportief en flexibel. Enkele hobby’s van mij zijn; snowboarden , bodyboarden, duiken, (beach)volleybal en uitgaan.
Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik mezelf nog niet vasthoud aan Ijsland. Mocht iemand dezelfde ideeën hebben, maar naar een ander land, dan is dat eventueel bespreekbaar.