Zomer 2008: Roadtrip Amerika

Hey Manja, ik wil ook heel graag met wat mensen samen reizen en ook rond die tijd. Wat dacht je van de westkust naar de oostkust?

Groetjes laura

hey mensen!

hier zit ik dus ook al heel erg lang over te denken… lijkt me echt super vet! en heb ook niemand om mee te gaan zeg maar…

kweenie of er al wat meer besproken was of is dit al doodgebloed ? haha

Ik ben er inmiddels ook wel erg benieuwd naar! Hoe staan de zaken ervoor?

Hallo mensen!

Nou het plan kan wat mij betreft nog steeds doorgaan! Ik ga sowiso. Ik ben vanaf 14 juli ongeveer beschikbaar en ik vlieg 27 augustus terug. Tot zo ver ga ik nog alleen… dus als er meer mensen mee willen kunnen we een echt roadtrip maken! Laten jullie me weten wie er mee wilt?

xxxx
Nadine

Hey!

Nog interesse om mee te gaan?

x
Nadine

Ik ga inmiddels wat anders doen, dus dat word niks…

Wat toevallig ik ga eerst naar LA en dan naar NY
Hoi, ik ben Esther, 24 jaar en zou met een vriendin van 25 juni t/m 4 augustus naar Californie gaan (laatste weekje NY). Zij laat het echter afweten. Heb al een ticket voor die periode heen naar LA en dan van LA naar NY en een weekje later naar huis. Zoek nog een reisgenoot die ook low budget wil gaan rondreizen in die periode. Alleen is ook maar alleen. Groetjes

Hey,

klinkt echt heel erg leuk… alleen jammergenoeg heb ik al een vakantie gepland met een vriendin, waar ik dit moment ruzie mee heb… en ik denk dat het misschien dit keer echt niet meer goed komt.

een beetj hetzelfde probleem dus :stuck_out_tongue:

ik ben wel nieuwsgierig naar wat je gaat doen, heb je verder helemal niets gepland? en je gaat met openbaar vervoer reizen of ga je een auto huren? :slight_smile:

Of begrijp ik het nu verkeerd en ga je in ny verblijven en daarna in la :stuck_out_tongue:

Of beg

Hoi Joisia,

Ik vlieg eerst naar Los Angeles op 25 juni en dan 30 of 31 juli van San Fransisco naar New York om een paar dagen later vanaf New York naar huis te vliegen. Een auto huren, de trein of de bus dat maakt me niet zoveel uit. Ik dacht een tentje meenemen om te overnachten en daarnaast ook in hostels te overnachten. Er zijn een paar dingen die ik graag wil doen/bezoeken maar voor de rest sta ik voor alles open. Wil graag golfsurfen en zo ie zo langs de kust trekken, Las Vegas zien, national parks bekijken, de grand canyon bezoeken, misschien wat leuke optredens zien en lekker eten en lol maken natuurlijk. Vannalles en nog wat zien en doen dus :nod: Groetjes

Iemand enig idee hoeveel het kost 1,5 maand door de VS reizen?

Heb namelijk ook intresse, maar hangt een beetje af van het totaal bedrag.

Groetjes,

Michel

hey,

ik zie het ook wel zitten om een roadtrip door amerika te maken en zeker met een groep lekker gezellig.
ik kan vanaf augustus dan is mijn contract afgelopen en kan ik gaan en staan waar ik wil.

mijn mail is; steenbergen_19@hotmail.com