Zomer 2007

Hoi,
Ik ben een 23 jaar (vrouw), studeer nog, en ik wil deze zomer een coole reis maken. Vorige zomer ben ik 5 weken naar thailand-cambodja geweest, en dit is mij erg goed bevallen!
Ik weet nog niet waarheen, India en Zuid Amerika lijken mij erg leuk. Maar ik heb geen concrete plannen.
Ik kan van begin juli tot half augustus, en alleen lijkt mij zo saai. Dus lijkt het je wat? Mail me!! [EMAIL=“ikgaopreis@gmail.com”]ikgaopreis@gmail.com

groetjes!!

Hey hoi,

Lijkt het je niet wat om (maleisisch) Borneo en Maleisië te verkennen. Opzoek naar natuur en avontuur,maar ook een paar dagen chillen aan het strand. Wij vertrekken 11/7 en komen 22/8 terug.
Check: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=33025
Greetz

Hoi reislustig type,
Leuk zeg dat je plannen hebt om o.a. naar Zuid Amerika te gaan, hoewel ik de uiteinden van de wereld al heb gezien, Hawaii en Australie heb ik Z-A nog nooit aangedaan, maar staat zeker nog op het verlanglijstje. Het lijkt me dan ook erg leuk om, als het klikt, met jou die reis te maken. Omdat ik een vaste en verantwoordelijke baan heb, kan ik niet meer dan ongeveer 3 weken vrij nemen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is…??
zelf ben ik 26 en woon in harte rotterdam, HBO niveau, prettig gestoord en eveneens reislustig… ik zou zeggen, voeg me toe aan msn en kunnen we eens in contact treden, groetjes Ferdi at:
ferdivgurp@hotmail.com

zin in een 3 weekse campertrip in us of canada? heb een mooie deal op internet gevonden om camper terug te brengen, na one way rentals (relocation). al meerdere malen met camper op stap geweest. echt avontuur, wild kamperen, kampvuur stoken, wildlife vinden, mooie natuur. ben 31 jarige jongen, gezellig, flexibel en netjes. interesse? mail dan snel…perry