zomer 2003

Hallo,

Ik (v, 23) ben op zoek naar een reisgenoot / reisgenoten om in de zomervakantie (low budget) mee op pad te gaan. Geen strandvakantie maar een vakantie naar een interessante stad of plaats waar veel te zien en te beleven is. Waarheen? Alles staat nog open. Lijkt het je wat?

1. lijkt me leuk, ja ik zit toevallig met een vriendengroep die bijna allemaal gekoppeld zijn dit jaar of die geen geld hebben. Ik vind lowbudget helemaal niet erg, zolang ik maar wat te doen heb, anders blijf ik helemaal alleen achter.

Ik zal me even kort voorstellen: ik ben een jongeman van 23jaar oud, ik ben :smiley: , sportief, wonend in Noordholland, heb een auto, werk en leer HBO, maak super makkelijk contacten en de rest kom je vanzelf wel achter als je reageert.

Misschien tot gauw, ik zit ook wel vaker op msn,

Groetjes Wim

Hallo,

jij had dus nog geen plannen voor de vakantie? wat lijkt jou een leuke bestemming?

Andrea

Hoi! Ik vroeg me af of je al iemand had gevonden die met je mee wilt op vakantie deze zomer? Ik zoek eigenlijk iemand, die samen met mij in het buitenland wilt werken. Mijn voorkeur gaat dan uit voor baantje in een bar of discotheek. Voel jij hier misschien ook iets voor, laat het dan even weten. O ja, misschien handig om meer van mij te weten: ik (v) ben 18/19 jaar, studeer fysiotherapie.
Groetjes Louise

Hallo,

Het is wat laat maar toch nog even een reactie. Werken in een discotheek of een bar lijkt me toch niets voor mij. Wil deze zomer toch echt vakantie houden. Toch leuk dat je het vraagt. Ik wens jou dan ook veel plezier en succes deze vakantie, enne… werk ze.

Andrea

Hoi Andrea,
Waarheen?: Ik ben in de volgende landen al geweest en wel in de volgende plaatsen: Ik ben op verschillende plaatsen in Duitsland geweest, metname omdat ik daar familie heb, ik ben in Spanje geweest in Lioret de Mar, Salou, Mallorca, daarna ben ik naar Creta geweest in Gersonisos.

Kortom een heleboel feestvakanties, maar daar wil ik eigenlijk wel verandering in brengen.
Zoals ik in mijn eerste stukje al geschreven heb, zijn de mensen waar ik altijd mee op zomervakantie ging, allemaal aant settelen. Ik ben druk aant werk en studeren, ofwel ben ook toe aan een echte uitrustvakantie.

Ik ga in begin augustus nog 4 dagen langs bij mijn broertje, die heeft een huisje gehuurd met zijn Franze vriendinnetje in Spanje.

Ofwel als jij een leuke bestemming weet waar het mooi is en waar ik tot rust kan komen door een geweldig mooie natuur, etc, dan wil ik daar van ganze harte naartoe.

Ik heb een auto dus zelfs dat is een mogelijkheid, dan moet je alleen een beetje benzine meebetalen.

Maar voor ik met iemand op vakantie ga met iemand die ik niet ken is het misschien wel handig als we onszelf aan elkaar voorstellen.
Heb je een emailadres, dan stuur ik mijn omschrijvingen jouw kant op en kun jij dat misschien ook doen naar mij?!

Kortom laat me weten wat jouw het leukste lijkt of misschien heb je wel een goede tip.

Hopelijk tot hoorze, groetjes Wim

Hoi Andrea,

Ik vroeg me af of ik nog op tijd was. Ik ben een meisje van 24 (single) en het lijkt me wel wat om er een leuke zomer van te maken. Low budget ligt wel in mijn straatje. Eigenlijk sta ik open voor alles.

Binnen europa zijn er ook nog wel veel dingen die ik wil zien. Lijkt Portugal je iets? Zomaar een idee hoor. Hoop nog iets van je te horen,

Groetjes Imke

Hoi,

Ik zoek iemand om een stedentrip te maken in de zomervakantie. Het einddoel zal Boekarest in Roemenië zijn. Lijkt het wat, reageer dan ff…

Groetjes,

Hallooo,

Ik had hetzelfde idee. Ik zou graag het avontuur willen opzoeken. Ik zou eerst met een vriendin gaan, maar zij gaat naar Kreta met iemand anders. Ik wilde graag naar Spanje en dan in een bar of discotheek werken.

Nu effe voorstellen. Ik ben Emmely, 22 jaar. Ik ben 3de jaars Hogere Informatica studente. Ik dans (salsa, streetdance)en zit in activiteitencommissie van de dansschool. Ik leg makkelijk contact, sociaal. Ik spreek een aantal talen.

Als het je wat lijkt, stuur maar een mailtje!

Greetz ;D
Emmely

Hoi Emmely,

Is jouw reactie nou een reactie op mijn verhaal? Of op die van een ander? Zo ja, dan moeten wij eens een keer mailen ofzo! Ja en zo niet, dan moet ik even verder kijken, haha!

Ik wacht een reactie af en dan kijken we wel verder

Groetjes

Heeyy

Hahaha ik zie het nu pas,ik heb gewoon in het wild hier gemessaged!
Well het was volgens mij een reactie op Laura, maar iedereen die ook geintereseerd is om een gezellige werkzomer vakantie in Spanje ergens te hebben, mag terug reageren. ;D

Greeettzzz

Hoi D,

Ik ben ook van plan om een stedentripte gaan maken, ergens in juni/juli 2003. Tot nu toe was ik van plan om alleen te gaan, maar het lijkt me toch gezelliger om met z’n tweën te gaan.

Kun je wat meer details geven van jouw plannen?

Groetjes,
Robert

**Hoi,

Ik zoek iemand om een stedentrip te maken in de zomervakantie. Het einddoel zal Boekarest in Roemenië zijn. Lijkt het wat, reageer dan ff…

Groetjes,**

Hoi, ligt eraan waar je naar toe wil gaan ik vertrek in augustus low budget naar zuid amerika

heb je intresse

meld me dan aan bij je msn
selineroos@hotmail.com

of mail me even

xx

Hoi,

Ik wil de hoofdsteden langs, via Oostenrijk evt. Zwitserland, Boedapest en Boekarest. In Hongarije en Roemenië beetje de cultuur ontdekken. En mooie bijzondere gebouwen bezichtigen. Dit is mijn plan!

Als je meer wil weten, kun je mij wel mailen.

Groetjes ;D

Hey,
ik ben wel geinteresseerd, heb ook een berichtje geplaatst over barcelona, daar wil ik graag heen. Liever nog wil ik werken, maar een baantje vinden is wel moeilijk! Als je een leuk reisgenootje wil, mail me? Ik ben 21 jaar, woon in Utrecht en wil ook graag een strand/bar vakantie houden!
x Linda
lindarozema81@hotmail.com

Oja, dit bericht was bestemd voor Louise die fysiotherapie studeert!!
Groetjes Linda

Hallo!
Ik ben zelf een keer met Aktiva Tours mee gegaan en daar is het (misschien afhankelijk van de bestemming) absoluut geen probleem als je alleen bent. t was een fietsreis aan de franse westkust van camping naar camping… en strand. Leuke mensen, veel alleengaande jongeren tussen de 22 en 32 jaar en supersfeer.
Misschien een tip?
groetjes
Marco

Originally posted by D@05-04-2003, 21:20:14
** Hoi,

Groetjes, **

:slight_smile: So I finally have found someone to visit Romania !?!

Ja, dat lijkt me zeker wel wat, hang me maar aan je messenger,
planetplutotravel@hotmail.com

grtz van Tommy.