Voor een nieuw tv-programma zoeken we vrouwen die hun droomman in Turkije hopen te vinden. Omdat ze net als iedereen het liefst hun leven willen delen met een leuke en lieve man en dat geluk in Nederland maar niet te vinden is.
Als dat nodig is helpen we graag mee jouw droom uit te laten komen, bijvoorbeeld door hulp bij het ondernemen van een reis.
Ben jij of ken je iemand die verder kijkt dan Nederland en in Turkije een partner zoekt? Of wil je vrijblijvend wat meer weten? Neem dan contact met ons op via celine@nopicturesplease.tv of 035-7508236
Leuk zo’n programma, goed dat deze dingen onder de aandacht wordt gebracht. Maar misschien kunnen jullie je meer richten op de negatieve kant van een droomman in Turkije want het is geen droom. Het is een ontzettend zwaar zo’n relatie en hulp bij reisjes daar zit het hem niet in.En dan heb ik het nog niet eens over de cultuurverschillen waar de vrouw zich meestal bij zal moeten neerleggen, evenals de islam. Er zou meer aangedacht gevestigd moeten worden in de media over de belachelijke eisen die het IND stelt om die droomman hier naar Nederland te kunnen halen terwijl elke uitvreter hier zomaar binnen kan wandelen en WEL geholpen wordt. Een droom komt pas uit als je samen in hetzelfde land kan leven, de reisjes zijn gewoon noodzakelijk om elkaar te kunnen zien.
Het klink misschien een beetje hard van mij maar dit verdient in mijn ogen pas echt de aandacht. En het is niet iets wat gestimuleerd zou moeten worden een man buiten europa want lees dit forum maar eens je stort je in een berg ellende waar je niet om vraagt. En ja ook andermans ellende scoort hoge kijkcijfers want dat is leedvermaak. Zo wordt het een win-win situatie, de kijkcijfers voor jullie en de aandacht voor de realiteit die alles behalve een droom is