Vakantie liefde?

Hallo ik ben in oktober met mijn moeder een week in Turkije geweest nu heb ik een leuke ober ontmoet we hebben een leuke tijd gehad samen, natuurlijk dacht ik jij bent gewoon een vakantie liefde en heb het hem okk duidelijk gevraagd maar hij vind me echt leuk en ik hem ook. Ik ga in februari weer naar hem toe. Alleen zegt hij dat wij niet zouden kunnen trouwen of relatie kunnen hebben. Ik snap het niet want hij wil heel graag met mij zijn. Het is ook een volwassen man dus geen losse flodder… Mischien iemand die me kan helpen met dit? Groetjes Rebecca

Hey meid welkom hier. Als hij zegt dat jullie geen relatie kunnen hebben of kunnen trouwen waarom zou je er dan mee doorgaan? Hij geeft al zelf aan dat het geen toekomst heeft dus wat heeft het voor zin? Schijnbaar kan hij niet of wil hij zijn best niet doen of wil hij niet. Als ik jou was zou ik er nu mee stoppen om jezelf een boel ellende te besparen. Klinkt wat hard maar meid mijn alarmbellen gaan af bij zoiets. Lees eens mee in het turkse liefdestopic. Deze meiden kennen de ‘Turkse’ man inmiddels goed genoeg om jou advies te kunnen geven.

Hoi, dankjewel voor je eerlijke reactie!! Hier kan ik wel wat mee ook al is het toch lastig… En ik snap het gewoon niet want hij bericht of belt me elke dag wel met hartjes enzo… Ik word heen en weer geslingerd in emoties…

Het is ook supermoeilijk zeker weten! Maar die mannen in het toerisme staan erom bekend. En nee niet iedere man is een player maar als hij nu al aangeeft geen relatie en niet trouwen dan speelt er meer en dan trek je uiteindelijk toch aan het kortste eind. Daarom lees met ons mee in het topic dan zie je genoeg van zulke verhalen. Heel veel sterkte!

Dankjewel!