Turkije

Ik zal mij voorstellen. Ik ben Ned. vrouw van 54 jaar en alleenstaand. Ik heb geen kinderen en ben gescheiden.

Ik zou graag naar Turkije willen, waar ik vroeger vaak kwam. Ik ben nu alleen en zou het leuk vinden als er een vrouwelijk persoon, die ook alleen is, met mij mee wil. Ik ben niet lesbisch.

Hi Sabrina, ik wil van de zomer ook naar Turkije en ben alleen (sinds 2 jaar gescheiden). Lijkt het je wat? Ik ben 57 jaar/

Hi Sabrina, ik wil van de zomer ook naar Turkije en ben alleen (sinds 2 jaar gescheiden). Lijkt het je wat? Ik ben vrouw van 57.

Hallo,

Ja lijkt mij leuk om samen te gaan. Ik zou het prettig vinden om van tevoren elkaar wat beter kunnen leren kennen. Ik ben ook niet lesbisch. Ik woon in Amsterdam ik weet niet waar jij woont.
Misschien kunnen chatten met elkaar.

Ik hoop iets van je te horen.

groetjes

Leuk dat je hebt gereageerd. Ik ben ook niet lesbisch. Ik zoek een reisgenoot voor de gezelligheid. Ik woon in Utrecht, maar geboren en opgegroeid in Amsterdam. Dus de afstand is het niet. Ik probeer mijn mailadres door te geven, ik weet niet of het lukt [EMAIL=“mrijnbeek@live.nl”]mrijnbeek@live.nl
En inderdaad ik wil tevoren kennismaken en ook om de reis te bespreken.
Ik wil wel naar Amsterdam komen.