Wie gaat er met me mee naar Turkije !

Hoi

Ik ben van plan om in Mei naar Marmaris, Turkije te gaan. Maar heb dus 1 probleem … Er wil niemand met me mee :-[
Dus ik zoek een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20 en 24 jaar om te feesten daar of als jij ook graag die kant op wilt maar niet alleen wil gaan. Vorig jaar heb ik er een leuk iemand ontmoet en daarom wil ik er graag weer heen maar niet alleen.

Groetjes Karin

Wat zeg je van een homo die met je mee gaat? 8)

ik zou het erg leuk vinden maar ik ga alleen naar alanya ik heb daar mijn vriend woonen hij heefd daar een apartement daar zit ik dan hij werkt van 10:00 t0t 2:oo in de nacht 6 dagen per week dus zie hem wel maar dan moet hij slapen ik ben pas ook geweest met een vriendin was supper leuk lekker shoppen zwemmen stappen enz misschien is het wel leuk dat je met mij mee gaat het is maar een idee ik ben zelf 23 spontaan niet zo heel druk en neem graag mensen in de zijk ben gewoon in voor leuke geintjes werk op een cruise ben gek met beesten nou zo dat weet je een beetje wie ik ben ik hoor het wel groetjes liefs sabrina uit rotterdam tel 0620993115

Je klinkt heel leuk en spontaan misschien moet je maar eens naar amsterdam komen om elkaar eens te ontmoeten? Ik vind het ieg wel een leuk plan van je! Kom je wel eens in amsterdam? Ik ben 27 en vind het ook leuk om mensen in de zeik te nemen… vooral tijdens het uitgaan… as vrijdag ga ik op vakantie voor 2 weken maar misschien daarna hiero afspreken? Mail me op fuckit@z6.com en we praten verder… goed plan?

sorry helaas bezit ik zelf geen computer maar het lijkt me heel leuk om in kontact te komen met je ik hoop dat je een leuke vakentie heb groetjes liefs sabrina

Hey,
lijkt me gezellig, ben zelf 21 jaar.
Mail me als je meer wil weten, of keertje msnen!
Groetjes Linda
:smiley:

Hey Karin, wat is je emailadres? Ik wil nl wel eventueel metje gaan!! Lijkt me gezellig! Mijn email is: Lindarozema81@hotmail.com

Hoop snel iets van je te horen,
x Linda