zoekt geen saaie muts als reisgenoot !

Hi allemaal ! ik ben op zoek naar een leuke spontane maar vooral relaxed reisgenootje om op vakantie te gaan. Ik heb vakantie van 28 augustus tot 12 september. waar we heen gaan maakt mij eigenlijk niet heel veel uit als het maar een fijn strand heeft en de zon schijnt ! dus ben je tussen de 18 of 25 en lijkt het je leuk om met mij je vakantie door te brengen laat even een berichtje achter voor info ! :dag:

Halloo terug! Ook ik ben op zoek naar een chille reisgenoot voor in eind aug en begin september. Land van bestemming maakt niet veel uit, maar ben zeker wel van de goedkope deals. Verder over mijzelf: ik ben Melek, 24 jaar en studente in Adam. Momenteel bezig met het afronden van mn studie Geneeskunde. Verder ben k wel een levensgenieter en makkelijk in omgang. Lijkt t jou leuk om samen te reizen in die periode, laat me dan iets meer weten over jezelf en wie weet vieren we samen vakantie op 1 of ander geweldig strand. Groetjes!

Hey ! Leuk dat gereageerd heb ! Ik ben van plan om naar thailand of indonesië te gaan. Ik weet niet of dat in jou prijsklaaaen past !
Zelf ben ik 18 en wordt 1 september 19 ben klaar met mijn opleiding en werk als kapster.

Laat even weten je kan me ook toevoegen op FB voor meer vragen Jaelle juste