Zoekende naar gemotiveerde mensen om tijdelijk ons 'huis/hotel' te runnen.

Beste mensen,

Mijn naam is Patricia van Duijghuijzen en samen met mijn man Michiel Nelissen en ons inmiddels 1-jarig zoontje Voss hebben wij een bedrijf in de verhuur van twee losstaande huizen in het plaatsje genaamd Manzanillo aan de Caribische kust van Costa Rica.
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerd persoon die vanaf Juni 2012 t/m November 2012 ons bedrijf compleet zou kunnen gaan runnen. Wij zullen dan een half jaar in Nederland verblijven. Wij zijn op zoek naar iemand die bij voorkeur is afgestudeerd (niet afgestudeerden kunnen wij namelijk geen begeleiding bieden, tenzij op afstand) in de toerismebranche, goed op de hoogte is van internetmarketing en van honden houdt (want wij hebben er twee en zij gaan niet mee)
Bij werkelijke interesse zullen wij meer informatie verschaffen over ons bedrijf, de reis hiernaartoe, inkomstenverdeling, etc.
Je kan wel alvast een kijkje nemen op onze websites om een idee te krijgen waar we het over hebben: www.cabinasfayalobi.com en/of www.jungledreamz.com

Bedankt en met vriendelijke groetjes,

Patricia, Michiel en Voss

Beste Patricia en Michiel,

IK BEN GEINTRESSEERD!

Ik reis heel erg graag en veel…ook dit moment ben ik op reis. En mijn grote droom is om mijn eigen backpackers, B&B, hotel… Op te zetten, maar dat is mijn grote droom en mijn streven is dat te doen voor mijn 35ste, ik ben nu 29 op dit moment.

Ik ben afgelopen jaar mijn baan verloren en op dit moment dus weer op reis. Maargoed wat jullie nu vragen is precies wat ik zoek! Ik kan er ervaring op doen maar tevens kan ik er mijn ’ ei’ in kwijt omdat ik weet dat mijn hart ligt bij toerisme, maar wel op een bepaalde manier.

Mijn enthousiasme is alweer niet te houden…dus beter om te weten wat jullie graag willen en verwachten.

Maargoed misschien is het makkelijker om even prive te mailen

liabos1@gmail.com

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Lia

Hallo Patricia
Mijn naam is Gerard Lowik(58) reeds 10 jaar woonachtig in de dominicaanse republiek.Op gegroeid op Curacao en tijdens mijn werkperiode eveneens gewoond in Chili en Venezuela.Spreek derhalve 4 talen vloeiend.
Leef nu van mijn prive pensioen wat maandelijks netjes overgemaakt word.Was eigenlijk op zoek naar maar info over de woonomstandigheden in Costa Rica.Toen ik dit bericht las ,dacht ik…misschein kan ik hietmee eenvoudig het land leren kennen en tevens wat te doen hebben.Verafschuw geen enkle vorm van werk,want heb in het verleden ook eigen ondernemingen gehad.Dan wel niet in toerisme ,maar heb wel vele vrienden in de toeristen wereld in Nederland.Mochrt je meer willen weten dan hoor ik dat graag.
Vriendelijk groet
Gerard