Mijn naam is Patricia van Duijghuijzen en samen met mijn man Michiel Nelissen en ons inmiddels 1-jarig zoontje Voss hebben wij een bedrijf in de verhuur van twee losstaande huizen in het plaatsje genaamd Manzanillo aan de Caribische kust van Costa Rica.
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerd persoon die vanaf Juni 2012 t/m November 2012 ons bedrijf zou willen ‘overnemen’. Zelf zullen wij dan in Nederland verblijven. Biij voorkeur zijn wij op zoek naar iemand die is afgestudeerd of ervaring heeft in de branche toerisme en/of goed op de hoogte is van internetmarketing en van honden houdt aangezien wij twee lieve honden bezitten.
Bij werkelijke interesse zullen wij meer informatie verschaffen over ons bedrijf en wat het inhoud. www.cabinasfayalobi.com en/of www.jungledreamz.com
Ik zou zeggen, besteed het SEO uit en zoek iemand die zich meer met de wereld buiten de computer bezig houdt. Heb je de kennis zelf in huis (al zie ik een flink aantal verbeter punten) dan is dat toch een mooie bezigheid om weer alvast over de terugkeer naar Costa Rica te dromen
Ontzettend bedankt voor de goede tip! We zaten echt met ons handen in het haar. Nu is het prettiger om puur iemand uit te kunnen zoeken op andere kwaliteiten dan het verbeteren van ons bedrijf door zich op de computer te moeten storten, zodat hij of zij zijn complete aandacht kan vestigen op het verblijf hier, de gasten, de honden, het onderhoud, enz. We gaan gelijk op zoek!
Ik zou zeggen sla de nacion eens open, met name op zondag en maandag worden veel advertenties geplaatst waar mensen en bedrijven elkaar zoeken. De supermarkten zoals automercado en Walmart hebben vaak een prikbord, wellicht is dat iets want het lijkt me een leuke job voor een pensionado.
Ik en een goede vriendin waarmee ik zelf in nederland ook een bedrijfje heb gerund zijn op zoek naar een leuke uitdaging. We zijn bezig huis en haard te op te zeggen om voor onbepaalde tijd te gaan reizen en werken. Zo zijn we bezig met onze graad teaching english as a foreign language. Maar we willen ook dingen als huisbewaring, vrijwilligerswerk, barwerk en het runnen van hostels oid gaan doen. We zijn beiden zeer handig; ook in het verbouwen of repareren van dingen.
Ik spreek spaans en wil daarom graag naar een spaanstalig land. Gezien ik al in spanje heb gewoond kijken we daarom naar mogelijkheden in midden amerika waarbij costa rica wel hoog op de lijst staat. Zelf heb ik ook een hond en deze zal zeer waarschijnlijk mee gaan dus ook de zorg voor honden is geen probleem. Uiteraard zouden we eens moeten mailen/skypen over wat jullie precies zoeken en of wij daarin passen. Wij zijn van plan om in maart/april te vertrekken dus eerder ontmoeten kan dus prima!
Hierbij wil ik graag reageren op je bericht waarin je aangeeft op zoek te zijn naar gemotiveerde mensen om jullie bedrijf voor een half jaar over te nemen. Mijn vriend en ik vertrekken aan het eind van deze maand voor een reis door midden en zuid amerika. We hebben allebei ontslag genomen en hebben dus geen verplichtingen om terug te gaan naar Nederland. Ik heb veel ervaring in het toerisme als hoofd reisleidster en ik heb diverse malen gewerkt als manager van all inclusive chalets in Frankrijk. Mijn vriend is elektricien en dus zeer handig. Ik denk dat wij als stel uitermate geschikt zijn om dit werk voor jullie te doen. In januari reizen wij door Costa Rica dus we hebben de mogelijkheid jullie dan te ontmoeten en eventueel dingen door te spreken.
Ik hoor graag van je of dit een optie is voor jullie. Je kunt mij mailen op hvdmaat@hotmail.com
Alvast bedankt en ik hoop snel van jullie te horen.
Bij nader inzien besteden wij het marketing gedeelte gelieve uit middels een SEO analyze en website veranderingen door te laten voeren door onze webdesigner. Deze taak komt dus te vervallen alhoewel het in eerste instantie al geen must was.
Ik las jullie oproep en ben zeer geinteresseerd op jullie aanbod in te gaan. Ik ben zelf al sinds 20 jaar wreldreiziger en werk sinds mijn 16e in het toerisme. sinds 20 jaar duik en werk ik rond de wereld en ken vele aspecten van het toerisme. Ik ben een georganiseerd, hardwerkend, sercice minded en humorvol persoon. ik zal ook even mijn cv sturen . ik hoop van jullie te horen