Hoi,
Ik zoek al een tijdje werk in het buitenland, en het liefst met honden…
Maar als ik iets vind dan moet je zelf je onderdak betalen. Ik heb geen idee waar ik moet gaan zoeken… Kunnen jullie me misschien helpen??
Groetjes Nadia:dag:
Hoi,
Ik zoek al een tijdje werk in het buitenland, en het liefst met honden…
Maar als ik iets vind dan moet je zelf je onderdak betalen. Ik heb geen idee waar ik moet gaan zoeken… Kunnen jullie me misschien helpen??
Groetjes Nadia:dag:
Hoi Nadia,
Het is volgens mij inderdaad met vrijwilligerswerk dat je zelf je reis en onderdak moet betalen… Ik heb er ook lang naar gezocht en nog niet gevonden.
Maar als je bijvoorbeeld naar Indonesie wil gaan ben je nauwelijks kosten kwijt mits je het gewoon basic houdt. Ik weet dat er op Bali een zwerfhonden opvang is (vanuit Nederlanders opgezet), ik ben er zelf helaas nog niet geweest. Een hotelovernachting kost daar 4 euro per nacht dus dat zijn de kosten niet. Alleen je ticket kost heel wat!
Je hebt in Indonesie ook prachtige natuurparken waar oerang utans op worden gevangen. Ik weet dat ze daar ook nog wel eens vrijwilligers zoeken. Kijk eens op www.joho.nl . Daar heb ik veel informatie gevonden.
Maar, ik zou gewoon een relatief goedkoop land uitkiezen en je kan alles natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
Succes!
Groeten,
Eline
Hoi,
Ik heb vorig jaar vrijw.werk gedaan in een olifantenopvang in thailand. Daar betaalde ik ong. 15 euro p nacht. Dat geld gebruiken ze daar weer voor de opvang.
Mocht je geinteresseerd zijn in olifanten…ik heb een adres.
Groetjes
Hoi Eline,
Zou je mij kunnen vertellen waar ik iets kan vinden over de zwerfhonden opvang in Bali.
Ik kan er namelijk niks over vinden en het lijkt me interessant om even naar te kijken.
Groetjes Mel
in Thailand op Koh Tao is een dierenklinikiek waar ze dieren helpen. Daar zoeken ze ook altijd mensen om vrijwilligerswerk te doen.
http://www.kohtaoanimalclinic.org/
hier de website misschien kun je hun contacten.
gr van Moira
Hoi,
Op Ko Samui in Thailand hebben ze ook 2 lokaties waar ze katten en honden opvangen, gerund door 2 Nederlanders. Ik wil er zelf ook ooit heen. Ze hebben ook een website.
www.samuidog.org/text1_english.htm
Succes, groetjes! Kit