Zoek werk en kamer vanaf midden februari 2011

Voila ik heb besloten de grote sprong te doen, huur opgezegd en spullen aan het verkopen voor het ticket ^^
Ik heb 750 ANG beschikbaar voor huur incl. en zoek een kamer/studio niet meer dan 15 min fietsen van de universiteit, waar ik volgend jaar engels zal studeren.

Ook ben ik op zoek naar een baan tot-en-met het begin van volgend universitaire jaar: heeft iemand tips? (spreek vloeiend engels, nederlands en frans en redelijk duits)

ps. zover ik gezien heb is elektriciteit heel duur, dus zoek eigenlijk ook een plaats waar de verhuurder het niet erg vindt als ik een zonnepaneel installeer, maar het is geen must (op mijn kosten natuurlijk)

In de hoop snel van iemand te horen ^^

De UNA zit in de buurt van de wijk Julianadorp. Daar is redelijk veel te huur, maar het is over het algemeen wel wat duurder. Het is wel een centrale wijk dus op zich gunstig voor de stad en ook voor de baaien. Het is echt het midden van het eiland. Je kunt alleen niet fietsen op Curaçao, want das echt niet veilig dus mss kun je een auto huren. Op www.cactusjobs.com vind je alle vacatures op het eiland, mss zit er wel iets leuks bij. Ik heb in Julianadorp naschoolse opvang gedaan een half jaar lang, maar die vrouw is gestopt met de opvang helaas dus daar kan ik je niet naar doorverwijzen. Maar je vindt vast en zeker iets. Mss bij een callcenter. Ik heb gewerkt bij NFC in Scharloo, maar ook bij de Talent Factory zoeken ze altijd veel mensen. Het is echt niet het leukste werk, maar het verdient goed voor Curaçao (ongeveer 12 gulden per uur), je leert er veel nieuwe mensen kennen en je hebt werk en dus inkomen.

http://www.incuracao.nl/appartementen-curacao-hugenholtzweg/

Dat appartement is vanaf 650 Nafl te huur in de maand. Misschien is dat iets voor jou.

Mgr,

Chantal

oki ik heb nu een kamer en mijn ticket is bestellt, werk heb ik besloten te gaan zoeken als ik aankom ^^