Woning gezocht Curacao van aug 2012-jan 2013

Hallo lieve lezers!

Mijn vriend (39) en ik (29) gaan vanaf augustus voor ±6 maanden naar Curacao ik ga mijn Minor ‘Werken met Gezinnen’ volgen aan de UNA en mijn vriend gaat werken.
Voor deze periode zijn wij nog druk opzoek naar betaalbare woonruimte!!
Wie o wie heeft de gouden tip (beloning gegarandeerd!)?

Alvast bedankt!
Groeten Gaby

Beste Gaby,

Wat voor eisen stel je aan de huurwoning?

• Hoeveel kamers?
  • Hoeveel wil je ervoor betalen?

Hallo,

Wij willen graag een bewoonbaar, gemeubileerd appartement/studio met een twee persoonsbed, keuken, douche/toilet, evt airco.
Niet te ver van de UNA af Westen van Willemstad (dichtbij Julianadorp).

Onze maximale huurprijs is 550euro inclusief.
Graag verneem ik van u of u iets heeft.

Tevens zoeken wij een goedkope auto voor gebruik.

Gr Gaby

Hi Gaby,

Ik weet 1 slaapkamer appartementen gelegen bij Piscadera, dat is niet ver van Julianadorp en vlakbij het strand gelegen. De appartementen zijn bijna niet inclusief te vinden hier maar stroomverbruik is daar laag, heb er zelf ooit gewoond. Volgens mij ben je voor 1300 NAFL klaar, inclusief TDS en internet en water en licht.

Laat maar weten als je interesse het, dan informeer ik voor je.

Gr Corey

Wart betreft auto; die kan je het beste kopen voor 6 maanden. Let wel goed op wat je koopt…er wordt zo mee gerotzooid. Check www.viavia.net voor alle tweedehands spullen hier op Curacao of www.marktplaats.an

Beste Gaby,
Heb je al een huurwoning of appartement op Curacao gevonden.
Mijn tante verhuurt appartementen voor langere periodes en zijn niet zo duur.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Donna (ik woon zelf in Nederland, maar mijn tante woont op Curacao)

Beste Gaby,

Ik wil ook echt heel graag een minor gaan volgen op de una, maar pas vanaf september 2013. Ik heb de una al een paar keer gemaild omdat ik graag een idee wil hebben van wat voor minoren ze aanbieden, maar ik krijg maar geen antwoord terug. Hoe of met wie heb jij contact gelegd? Heb je verder nog tips?

Groetjes Shannon

Voor een uitgebreide overzicht aan kamers, studio’s en appartementen op Curacao neem ook even een kijkje op onze website:

www.kamerscuracao.net

www.kamersopcuracao.com

mvg,

Taco Heidinga
Bouwe Beheer BV

Hallo, Wij kunnen ons huis voor een half jaar of minder verhuren maar vanaf 2 oktober. Eerder kan niet.

kijk een onder de naam thanysha ales incl