Zoek reisgenootje ongeveer midden/eind sept tot...?

Hallo,

Ik wil graag gaan rondtrekken voor ongeveer 2 maanden. Het maakt mij alleen niet uit waar, als het maar een leuke en avontuurlijke reis wordt.

Ik ga in Aug de hele maand naar India, dus midden sept vertrekken lijkt me prima.

Ik sta voor alles open, dus hoop wat te gaan horen.
Ben trouwens een vrouw van 24 jr, en ontzettend reislustig.

Hoor het graag!

hEY Ishana,

Ik zie dat je oproep al van een tijdje terug is en realiseer me dat je hoogstwaarschijnlijk al wel een reismaatje voor je twee maanden gevonden hebt inmiddels, maar zo niet, dan stel ik me hierbij voor:

Ik ben Michèle, 23 jaar, studeer geneeskunde, ben in september en oktober 2 maanden vrij en wil in deze periode graag reizen in Zuid-Amerika. Ik heb eerder 9 maanden alleen in Australia en NieuwZeeland gereisd en dit waren serieus de beste maanden van mijn leven! Ik heb er zin in, ben van plan gewoon weer alleen te vertrekken, maar stel dat ik een reisgenootje vind, dan is dit alleen maar extra leuk!

Hoop van je te horen en wens je in ieder geval hele mooie reizen!

Groetjes Michèle

Hoi Ishana,

Heb je al een bestemming gevonden? Zelf ben ik van plan om in september naar de Azoren te gaan om daar te gaan eiland hoppen. Genieten van Cultuur, natuur, walvis en dolfijn spotten, deelnemen aan diverse excursies en daarnaast ook wat relaxen.
Ik ben een vrijgezel(lige) jonge man van 28 jaar. Lijkt je dit wat en heb je zin om samen met mij te hoppen van eiland naar eiland laat dan snel wat van je horen.

groetjes Jörgen

Hoi Michele en Designer,

Jullie plannen trekken me allebei aan, maar ik vind die van Michelle toch wel leuker, omdat het veel verder weg is.
Dus Michele, bij deze hoop ik dat we meer informatie kunnen uitwisselen…Jij wilt in dezelfde maanden weg als ik, dus dat komt ook heel goed uit.

Hoop van je te horen, als je email hebt dan kunnen we verder mailen.

Groetjes

Ja! [EMAIL=“mnbijlefeld@hotmail.com”]mnbijlefeld@hotmail.com

Hallo Ishana,

Dank je voor je reactie, Ik hoop dat je er uit gaat komen met Michele!
Mocht je nou toch nog geïnteresseerd zijn dan hoor ik het wel van je.

Groet Jörgen