Voor de internationale firma waar ik werk ben ik op zoek Nederlandse persoon die nederlands Kan geven aan een groep Thai . Meer details Kan je Vinden op tinyurl.com/7k735ov
Betreft werk in Bangkok.
Voor de internationale firma waar ik werk ben ik op zoek Nederlandse persoon die nederlands Kan geven aan een groep Thai . Meer details Kan je Vinden op tinyurl.com/7k735ov
Betreft werk in Bangkok.
God, ik ben blij dat ik daar niet werk.
Op een PM wordt niet eens gereageerd! lol2
Hallo,
Daar heb ik zelf wel interesse in,
Aangezien ik half Thais bent, met Thais paspoort zie ik er graag wat in zitten.
Is de het een onbepaalde tijdcontract?
Gr,
Gelieve je cv of vraag voor meer details naar bartybint AT hotmail.com door te sturen.
En dan krijg je uiteindelijk dit als antwoord:
Wie is er nu interessant aan het doen?
Het is alweer enige tijd geleden dat deze vraag geplaatst is, maar ik wilde toch een gok wagen. Zijn jullie nog steeds op zoek? Ik ben een afgestudeerde leerkracht en woon en werk momenteel in Nederland. Ik heb sinds een jaar een partner en hij woont in Bangkok. Het zou voor mij ideaal zijn om een baan in mijn branche te hebben en dan ook nog in de buurt van mijn partner.
Graag hoor ik van u.
met vriendelijke groeten,
Jenny Ammerbacher
JennyJennifer at gmail.com
Hallo Jenny,
Ik zou je aanraden de aangegeven URL te volgen en te reageren zoals daar aangegeven.
Ik heb hier ook wel intresse in maar de link werkt niet meer helaas! Is deze functie vervuld inmiddels?
Uiteraard ook een reactie gestuurd naar de URL. Maar geen reactie.
Helaas
Aangezien de TS hier, buiten de 2 posts in dit draadje, nooit op het forum is denk ik helaas voor jullie dat er geen vacature meer is, en dat de TS contacteren via dit forum vrijwel onmogelijk zal zijn.
Maar je kunt natuurlijk wel proberen de TS te contacteren via bartybint AT hotmail.com, zie post nummer 4 in dit draadje.
als die vacature nu nog open is moet je misschien afvragen of je daar wel wilt werken
Wie is er hier nu interessant aan het doen? (Geintje, zie post #5).
Mocht je Nederlands willen onderrichten, zou je het eens kunnen proberen bij Bangkok Pattana School.
Hebben daar in het verleden ook Nederlandse les gegeven, maar weet dus niet of dat nog zo is.
lol2