Ik bied 500 euro voor een job in Bangkok

Hallo,

Ik zoek een baan in Bangkok. Het liefst bij een Nederlandse eigenaar. Mocht jij hier al werkzaam zijn of kennis/familie hebben die nog wel een hard werkende jongeman van 28 jaar erbij zou kunnen gebruiken, dan hoor ik het graag!

Weet jij me aan een baan te helpen in Bangkok, dan bied ik een beloning van 500 euro.

Ook sta ik open om te investeren in een mid-klein bedrijf in Bangkok. Wel met de voorwaarde dat ik dan zelf ook werkzaam kan zijn als (klein) aandeelhouder binnen dit bedrijf.

Ik heb 10 jaar sales evaring op het gebied van ICT en wat horeca evaring uit bijbaantjes. Verder leer ik snel en sta positief tegen nieuwe uitdagingen en evaringen.

Ik spreek en schrijf goed Engels en kan een klein beetje Thais. Op dit moment ben ik druk bezig op meer van de Thaise taal te leren.

Voor meer informatie zou ik je graag willen vragen mij een persoonlijk berichtje te sturen.

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik heb zelf ook heel lang (bijna) 1 jaar gezocht naar een baan in BKK. Werk nu sinds kort in Hua Hin.
Zoek eens contact met onderstaand persoon, omdat je wel willend bent te betalen voor een baan.

Joseph Kingsman
Facebook: Joseph Kingsman
LinkedIn: Joseph Kingsman

Succes!

En wat al gevonden? Ben nl ook op zoek

Heb je een jaar op werk moeten zoeken. Wat voor werk doe je nu in hua hin