Ha mensen, het bedrijf waarvoor ik werk zoekt Nederlandstalige sprekers.
Zie onderstaande link voor meer info en als je interesse hebt kan je direct solliciteren door te klikken op ’ Apply for this Job’
Hoi Amz,
Wellicht handig om erbij te vermelden dat mensen in het bezit moeten zijn van een “valid work-permit for the UK” en wellicht ook handig om te melden hoe ze daar aan kunnen komen.
Hoi C4th,
Alle voorwaarden kan men lezen in de link. Vandaar dat ik zei “voor meer info check de link.”
Btw, met een EU paspoort zit je zowiezo goed (ervanuitgaande dat de meeste mensen hier op wereldwijzer.nl burgers zijn van de EU). Namelijk vrij verkeer van goederen, diensten, kapitaal en personen
Zo niet, lang leve google om uit te vogelen hoe je eraan komt :).
Hey mensen, helaas werkt de link niet meer, omdat de vacature al vervuld is.
Hai mensen,
Er staat weer een vacature open, klik voor meer informatie op onderstaande link:
**
Ik denk dat het wel belangrijk is, dat je je realiseert, dat wonen in Londen erg duur is. Laatst een documentaire over gezien. In Londen is het echt moeilijk om aan een betaalbare huurwoning te komen. Zowieso moet je een hoger salaris gaan eisen, dan gemiddeld, omdat Londen een dure stad is.
Dat London duur is om te wonen is niets nieuws. Dat is al jaren het geval.
-
-
- Updated - - -
-
Dat London duur is om te wonen is niets nieuws. Dat is al jaren het geval.
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat iemand die opeens het leuke idee heeft om te gaan wonen en werken in Londen daar niet direct bij stil gestaan heeft.