Baan in London

Hai mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een baan in London. Ik solliciteer vanuit Nederland, maar het wil niet echt vlotten.
Nu kreeg ik de tip van een vriendin om eerst naar London te verhuizen en vanuit daar een baan te zoeken (zo zou ik sneller aan een baan komen). Ene kant vind ik dat risicovol, maar aan de andere kant wil ik het risico wellicht wel wagen. Ik heb spaargeld om ongeveer 2 maanden in UK rond te kunnen komen. Maar vind ik dan ook wel een baan binnen die 2 maanden? Zijn er mensen die hetzelfde hebben gedaan? Eerst verhuizen , dan pas een baan zoeken?

Wat ik veel op internet lees is dat het vrij makkelijk is om aan een baan te komen, mits je niet te hoge eisen hebt.
Werk met een laag niveau is snel gevonden, zeker als je je voldoende inzit.

Ik ga ervan uit dat dit natuurlijk niet het soort werk is waar je op zit te wachten, maar het is wel een goede stap om vanuit Londen verder te kunnen solliciteren naar iets beters.

Hi Amz,

Ik werk voor Prospero Teaching in London en wij zijn hard op zoek naar mensen die in het onderwijs willen werken als docent of support staff. Mocht je geen onderwijskwalificaties hebben, maar wel ervaring in het werken met kinderen, dan kunnen we je alsnog helpen. Mocht je meer willen weten, stuur dan gerust een email naar annab@prosperoteaching.com

Groet,

Anna