Zo hebben wij Gambia ervaren

Als Jack mogelijk niet snel genoeg reageert mag je mij ook een privebericht sturen. Ik heb alle gegevens die jullie nodig hebben;)

Groetjes,
Erwin

Hallo Erwin. Zou ik dat telefoonnummer van Abdu Ceesay dan van jou mogen ontvangen? Ik ontdekte deze site vanmiddag pas en wij vertrekken overmorgen al naar Gambia. Mijn e-mail adres is a.opdenkamp@home.nl
Alvast bedankt, Annemie

Uiteraard. Ik heb je een mail gestuurd.
Binnen 3 uur een reactie ;-))) dat is toch snel. Zo snel zullen ze in Gambia vaak niet reageren haha.

Gr,
Jack

Heet jij nu ook al Erwin, Jack? lol2

Maar mooi… Als jij al gemaild hebt zal het vast goed komen! Bedankt!

Groetjes,
Erwin

Die kan ik even niet volgen?

Zie de eerste twee woorden van de laatste post van Annemie :wink:

Daar ik niet altijd op dit forum kom, kunnen mensen het tel. nr en adres van Abdu, mogelijk ook vragen aan de forumbeheerder Erwin. Zijn E.mail staat een paar berichten terug gepost.
Hij is vrijwel dagelijks aanwezig op het forum en kan je waarschijnlijk sneller helpen.
Zouden er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.
Veel plezier in het mooie Gambia.

Gr,
Jack

blij dat jij al reageert Erwin, ik durfde niet meer :slight_smile:

doe Abdul de hartelijke groeten, puike kerel.

Heeft iemand voor my ook gegevens van de betrouwbare chauffeur? Wij gaan 22 okt pas maar mag graag goed voor bereiden. Rijd hij ook vanuit bijilo? Bedabkt alvast.
yessica.nl@hotmail.com

Yessica, ik heb je een mailje gemaakt.

Gr,
Jack

Hoi Jack/Ilse,

Bedankt voor je goede tips!
Wij vertrekken volgende week vrijdag naar Gambia voor 2 weken. Kun je mij het tel.nr. doorgeven van jullie gids/chauffeur?
Alvast hartelijk bedankt,
Groetjes, Helma en Kees Peters
Boekel

Hallo Helma en Kees,

ik heb jullie een mail gestuurd met daarin de gegevens.

Gr,
Jack

Hoi Jack,

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik laat wel even wat horen wanneer we terug zijn. We hebben er veel zin in: nog 8 nachtjes…!

Groetjes, Helma
(grappig dat we zo dicht bij elkaar wonen!)

Hallo aan iedereen op dit forum,

Tot vervelens toe…:retard::

Wijzelf gaan in november naar Gambia en hebben zeker ook interesse in het telefoonnummer en email van Abdu, dus please…

Mijn adres: lowati@pandora.be

ik heb je een privemail gestuurd.

Jack

1 like

Kun je ons ook het telnr van Abdu sturen? Wij vertrekken over 3,5 week. Hebben er zo’n zin in.
Email: Linda_G@live.nl

Dankje wel
Groetjes,
Linda

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Gr,
Jack

Deze week teruggekomen van een weekje Gambia. Het was even wennen van 35 graden naar -5 graden :wink:
Het blijft een geweldig land en wederom gebruik gemaakt van onze betrouwbare gids Abdu Ceesay. Leuk om Abdu terug te zien en leuk om te horen dat al veel mensen dankbaar gebruik maakten van zijn diensten. Nog steeds dezelfde prijzen bij Abdu en nog steeds even betrouwbaar.