Zin in een Zuid-Afrika-Avontuur? Klik dan heeeel snel hier..!!

Ola geintreseerde,

Laat ik me eerste eens even voorstellen voordat je verder leest, ik ben Laura geboren in Rotterdam en woon sinds enkele jaren in de buurt van Emmen (Sleen), ik ben 19 jaar (bijna 20).
Ik werk op dit moment op een middelbareschool, hou van uitgaan en blijf sportief door te volleyballen.

Waarom Zuid-Afrika?
Zuid-Afrika is al heel lang een droom van mij, de mooie natuur bewonderen en wat goeds doen voor enkele mensen/kinderen daar.
Wat is mijn plan? (alles kan nog veranderen er is nog niks geboekt).

Eind april vliegen we naar Johannesburg vanaf daar kunnen we rondreis maken naar Kaapstad (ong. 25 dagen). In Kaapstad wil ik vervolgens een maand vrijwilligerswerk doen…
Ik heb wat rondgekeken naar rondreis organisaties en via www.zuidafrikaonline.nl hebben ze een onwijs mooie reis gevonden voor een betaalbaar bedrag. Via www.4exchange.nl bieden ze je onderdak en intressante projecten aan, wederom betaalbaar! Eind juni was ik van plan om terug te vliegen…

Lijkt dit plan je helemaal geweldig of nog beter heb jij andere ideeen tussen mei en juni let me know! Het lijkt me super om met een gezellige reisgenoot Zuid-Afrika te zien…

Ik hoop snel wat van je te horen, mail me!

Veel liefs,
Laura van den Bosch

[EMAIL=“l.vandenbos@esdalcollege.nl”]l.vandenbos@esdalcollege.nl