Reisgenote gezocht voor avontuur in Zuid-Afrika!!

**Lieve allemaal,

Mijn naam is Laura ik ben 19 jaar en woon in de buurt van Emmen.
Omdat ik behalve Emmen ook de rest van de wereld wil zien reis ik HEEL graag. Ik ben in april terug van stage in Curacao en wil nu heel graag naar Zuid-Afrika. Omdat iedereen in mijn omgeving een opleiding volgt of geen zin heeft in avontuur probeer ik via deze weg enthousiaste en gezellige mensen te zoeken die mee willen.
Ik had het plan om begin mei van Johannesburg een rondreis te maken naar Port Elizabeth. Daar een maand blijven om vrijwilligerswerk te doen en vervolgens doortrekken naar Kaapstad om van daaruit weer terug te gaan naar NL. Er staat nog helemaal niks vast dus er kan nog van alles veranderen!!
Heb jij zin om samen met mij dit avontuur aan te gaan? Mail me dan snel!!

Veel liefs,
Laura

( [EMAIL=“lauravdb_kizz4@hotmail.com”]lauravdb_kizz4@hotmail.com )
**

ik ben 14 april klaar met een vrijwilligersproject in port elizabeth… daarna ben ik van plan om verder te reizen door zuid afrika. mocht je eventueel van plan zijn om half april al naar zuid afrika te reizen laat het me even weten, wie weet kunnen we elkaar dan ontmoeten in zuid afrika!

zou ik mogen weten welk vrijwilligerswerk je doet in Port Elizabeth?

Hoihoi,
Via Be More gaan heel wat mensen vrijwilligerswerk doen in Zuid Afrika en veel van de projecten waarmee we samenwerken liggen in de buurt van Port Elizabeth en Durban. Veel vrijwilliers willen ervor of erna nog reizen en die vinden elkaar vaak via ons forum. Kijk anders even op www.community.be-more.nl, daar vind je vast iemand om mee samen te reizen (en/of werken :wink: )

Groetjes en heeeeeel veel plezier!
Barbara