Vrijwilligerswerk business project Zuid-Afrika

Beste,

Graag zou ik in maart 2015 ongeveer drie weken vrijwilligerswerk willen doen in Zuid-Afrika, als het kan in de buurt van Port Elizabeth. Binnen deze drie weken zou ik naast het werken aan een business project ook de cultuur willen ervaren en een gedeelte van het land zien. Zelf heb ik ervaring met dergelijke projecten in Kenia en Uganda; ik heb geen organisatie nodig die de gehele reis organiseert, maar alleen een adres kan geven waar ze iemand nodig hebben.

Kan iemand mij hierin helpen? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Hartelijke groet,
Robin

Ik zelf weet helaas niet direct een adres voor je. Maar misschien is het een idee om te kijken welke instanties er zijn gevestigd rondom de plaats waar jouw interesse naar uit gaat, in dit geval Port Elizabeth, en vervolgens rechtstreeks contact met hen op te nemen. Er is altijd de kans dat zij projecten hebben lopen waar vrijwilligers voor nodig zijn. Lakefarm is bijv. zo’n organisatie/centrum die altijd wel opzoek zijn naar vrijwilligers.

[Edit]En wellicht dat je nog iets hebt aan dit topic, mocht je deze gemist hebben.

Bedankt voor je reactie, sorry voor mijn late reactie.

Inmiddels ben ik al weer een tijdje terug; en via Google ben ik gekomen op http://www.volunteerinsouthafrica.co.uk/, hier heb ik uiteindelijk ook geboekt en een goede tijd gehad. Helaas niet echt op business gebied, maar wel andere talenten in kunnen zetten.