Wij kunnen je helpen met een goedkope safari.
Ik heb een half jaar in Kaapstad stage gelopen en daar een bakkie gekocht om naar en van werk te komen en om trips mee te maken. In dat half jaar heb ik de Tata Telcoline (2005 model en in goede conditie) geheel uitgerust om mee op trip te gaan naar Nairobi Kenia. Met deze auto heb je dus gelijk je slaapkamer achterin en daaronder al je spullen om te kamperen en te genieten. Dat zijn we nu dus ook aan het doen, genieten. Inmiddels in Livingstone Zambia.
Het is echt een geweldige reis maar, helaas, over een maand komt daar een einde aan zodra ons vliegtuig terug vliegt naar NL.
Nu willen we deze auto dus verkopen aan mensen die ook net als ons niet zoveel geld hebben om dure 4x4 trucks te huren en daarmee rond te toeren.
Het is een Zuid Afrikaanse bak waardoor je bij veel parken korting krijgt door te zeggen dat je Zuid afrikaan bent. (Dat heeft ons nu al ongeveer 120 euro gescheeld). Deze informatie valt natuurlijk verder te regelen via mail. Maar voor nu zal ik even wat details opgeven van de auto:
Merk :Tata
Type: Telcoline (2 zitter)
Jaar: 2005
Motor: TDI 2.0
km: 115.000 (momenteel) uiteindelijk rond de 125 tot 130.000
Uitgerust met Canopy van 180 bij 140cm
Bladveren achter
2 reserve banden
4 binnenbanden
4 rijplaten
1 schep
2, 25l diesel jerrycans
1, 25l water jerrycan
2 kisten om spullen op te bergen
1 grote opberg box, ook tegelijk tafel.
2 Kampeerstoelen
custom bed van 138 bij 180 (twijfelaar dus maar erg aangenaam (zolang je hem redelijk horizontaal parkeert…))
Grote koeltas voor voedsel
brandblusser
Overvloed aan dekens
2 Kussens
Bestek, borden,pannen potten en bekers.
Gasstel setje
Hakbijl om je vuurtje bij elkaar te hakken samen met vuur aanmaak spul.
Klein gereedschap om nood reparaties te verrichten ed. Zoals snel lekke banden plakken of met banden lichters in zijn geheel de band te plakken. Of als het nodig is wat te sleutelen (tot nu toe nog niks hoeven sleutelen)
Picknick kleed
was teil etc.
…
En ik ben vast nog wat dingen vergeten maar op zich heb je dus alleen je eigen kleren nodig en zin hebben om een schitterende reis te maken. Wij slapen er heerlijk in, maken er een geweldige reis mee en zullen alle ervaringen die we meemaken nooit vergeten.
Nu kan jij hetzelfde meemaken en door daarna de auto ook weer door te verkopen bespaar je vele euro’s (afhankelijk van de duur en de grote van je reis) in verhouding met het huren van een auto.
Wij zoeken naar een bedrag rond de 8000,- euro. Dit is gebaseerd op de aankoop kosten van de auto en een klein deel van de attributen die dan ook van jouw zullen zijn. Het zou mooi zijn als daarna de auto doorverkocht wordt aan wederom andere reizigers om zo een mooie ervaring te geven aan meerdere mensen voor een goedkope prijs.
Wij willen de Tata graag overdragen in de laatste week van Augustus in Nairobi Kenia. Hij is momenteel volledig verzekerd, maar via mail valt dat verder te regelen.
Met vriendelijke groet,
Kasper en Marijn