Begin maart gaan we met een groep van 9 wintersporters richting Königsleiten om een weekje lekker in de sneeuw te vertoeven. De groep is gevarieerd van beginners tot gevorderden oud en jong.
We hebben nog plaats voor 1 of 2 leuke en gezellige wintersporters. Laat me weten als je interesse hebt!
Hallo snowfever,
Wij zijn Cees en Danielle (45 en 50 jaar)en hebben veel skiervaring. We zijn opzoek naar een leuke groep mensen om te genieten van het skiën. Wij kennen elkaar van het skiën met een groep in maart.
Het is ons toen beiden goed bevallen. We verbleven in een hotel in Gerlos en hebben dus ook in Koningsleiten geskied. Het gebied is ons dus bekend.
Mijn vraag is hebben jullie nog plek voor 2 mensen en hoe ziet de groep en het verblijf eruit.
Ik hoop snel wat te horen je kunt me ook bellen 0630534520
Groetjes Daniëlle
Hallo Daniëlle,
Bedankt voor je reactie. We hebben inmiddels een aardige groep samengesteld van 8 mensen variërend van 21 jaar tot in de zestig. Ook de ski-ervaring verschilt. Voor de groep van 8 heb ik inmiddels een appartement gereserveerd ivm beperkt (betaalbaar) aanbod in week 10.
Inmiddels heeft zich een negende persoon aangemeld dus bekijk nu of we nog een appartement kunnen huren. Het zou leuk zijn als er zich nog 1 of 2 mensen aanmelden aangezien 1 persoon wat lastig te plaatsen is. We kiezen voor appartement omdat er in Konigsleiten bijna geen hotels zijn en het voordelig is.
De bedoeling is om er een gezellig, ongedwongen vakante van te maken waarbij je zelf kunt bepalen wat je wilt mbt skien, apres ski en eten. Konigsleien is hiervoor een ideale plaats aangezien alles er aanwezig is en de pistes op loopafstand zijn.
Mocht het je wat lijken dan hoor ik graag, ook voor vragen kun je bij me terecht.
Groet, David
Hallo David,
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke skivakantie. Ik was op zoek naar een last minute reis voor deze week maar dat zal wel niet meer lukken. In maart kan ik echter ook wel een week vrijaf nemen.
Ik ben 24 jaar en een ervaren skiër. Je mag mij altijd wat meer informatie sturen over de groep, het verblijf en de prijs als jullie nog iemand zoeken!
groeten,
Tomas
Hallo Tomas,
Leuk dat je reageert. We zoeken nog wat mensen die een appartement willen delen. Je kunt me ook mailen op [EMAIL=“d_hessels@hotmail.com”]d_hessels@hotmail.com voor vragen.
Groet, David
Hoi David, ik ben een vrouw van 50 en ook zoek naar een groep om zich bij aan te sluiten. Jouw oproep spreekt mij aan te. Is er nog ruimte in deze groep?