Zijn Riu hotels beter?

Hallo allemaal
ik ben lena en ben nieuw hier en kom uit belgie
ik ben bly dat ik deze leuke(en complete forum) via pittie blog gevonden heb
daarvoor harstikke bedankt pittie:wink:
en de webmasters van wereldwyzer of course(proficiaat):smile:
nu myn vraagje
wat is het verschil tussen een riu hotel en een gewoon hotel
da vraag ik my nu is af sè
bedankt
lena

Riu is gewoon een hotelketen zoals er zovelen zijn.

Gr.

Marianna

bedankt marianna
maar ik bedoelde of de service beter was (bv de all in enzo)
groetjes lena

Nee hoor, dat maakt niet uit, wel natuurlijk of je een 3* of 5* boekt. Er zijn genoeg goede hotels en andere ketens, wel staan die hotels van Riu goed bekend en heb ik er zelden klachten over gehoord.

Gr.
Marianna

Hallo,Marianna
nogmaals bedankt voor de info:)
en ik ga volgend jaar boeken voor het riu green park hotel
heb er al en paar info eruit gehaald
nou ja boeken makkelyk gezegt
ttz als ie weer niet al vol geboekt is
zoals de laatste tyd
Doei lena

he marianna,als je een riu hotel neemt zit je altijd goed riu is één van de beste hotelketens die er zijn samen met magic live,als je die boekt zit je altijd goed zeker wat betreft eten steekt riu boven alles uit.ik zou niet twijfelen en zeker voor riu kiezen of magic-live:nod:

Dat weet ik sprookje, maar ik ken een heleboel hotelketens en bezoek ook regelmatig de hotels op Djerba, het is dus niet zo dat alleen Riu en magic- live goed is. En voor mijzelf hoeft dat niet, ik logeer nooit in een hotel maar heb mijn eigen plekje op Djerba.

Groetjes,
Marianna

oh sorry hoor marianna ih has even verkeerd gekeken 't was voor lena bedoeld.heb je een eigen plekje op djerba geluksvogel,persoonlijk vind ik tunesie ook een heel leuk land en kies ook niet altijd voor riu of magic live ik ben dit jaar in palm azur geweest en ook niks te klagen gehad hoor ik vond het een zeer goed hotel.
groetjes:thumbsup:

Vooraleer ik boek ga ik de hotelwaarderingen van hotelgasten die in een bepaald hotel hun vakantie hebben doorgebracht bekijken zoals op VakantieReisWijzer, Holidaycheck, TripAdvisor en Voyage Forum. Als bij deze je hotel gewaardeerd wordt tussen 8 en 10 dan mag je er zeker van zijn dat je vakantie niet vertroebeld wordt door een minder goed hotel.

Mvgr,

DAG Vincit
ik ga helemaal akkood met je
vooraleer ik een hotel kies dat my aanstaat ga ik toch nog naar de waardereringen kyken
ik volg deze op zoover waar het rui green park 8/7 scoort
en ik vind dat heel goed
nu ja ik stel niet veel eisen
als ik maar goed zit
Doei

Sprooje jy ook bedankt
mag ik weten in welk riu hotel jy bent geweest en vanwaar kom je in belgie
dank je wel
Groetjes lena

he lena 516 sorry hoor ik had je vraag niet gezien ik ben naar port el kantaoiu geweest hotel riu bellebveu park en naar djerba hotel palm azur echt de moeite waarden nu in april ga ik naar hammanet hotel magic live africana:nod:
heb nu net een vakantie in turkije achter de rug ,viel wat tegen door regen ging geen enkele exursie door maar mijn voorkeur gaat uit naar tunesie en egypte.ik kom uit meer deelgemeente van hoogstraten en woon nog geen kilometer van de nederlandse grens en wij gaan zeker twee keer per jaar op verlof in het buitenland vie nederland natuurlijk
groetjes diane;)