Riu Green Park

Dag allemaal,

ik en mijn vriendin vertrekken in juli naar het hotel riu green park in port el Kantaoui.
Heeft soms iemand reeds ervaring met dit hotel en/of tips ivm reizen naar tunesië, daar dit de eerste maal is dat ik dit land bezoek.

dank bij voorbaat!

Hallo Siegried,

Wat betreft het hotel kan ik je niets vertellen maar daar krijg je ongetwijfeld nog antwoordt op van iemand anders.
Wat betreft tips over het reizen naa en in tunesie is hier op dit forum al heel wat terug te vinden.
Ik weet niet wat je bedoeling is, echt een strandvakantie of ook een beetje er op uit trekken om Tunesie wat beter te leren kennen.
Heb je bepaalde vragen dan stuur me gerust een mailtje of zet je vraag hier neer.

Groetjes,
Mariannna

Hallo Siegfried,

De RIU-hotels staan ook in Tunesie goed aangeschreven.
Er zijn in Tunesie 5 RIU hotels.

Persoonlijk ken ik Hotel RIU Green Park alleen van zien, maar verder niet.
Kijk eens op http://www.riu.com , daar vindt je uitgebreide informatie in het Nederlands over het hotel en kun je ook een virtuele tour maken !

Voor wat betreft tips, loop dit forum eens op je gemak door en mocht je specifieke vragen hebben, zet dit dan op het Forum of stuur me een berichtje.

Groetjes,
Pittie

Hartelijk bedankt iedereen voor de info!

Ik en mijn vriendin zien het helemaal zitten om nr Tunesië te gaan.
hotel ziet er prima uit.
We willen wat cultuur bezichtigen maar toch ook een beetje uitrusten en de talloze activiteiten uitproberen.

hopelijk vlug juli!!!