zijn er goedkope hostels in new york??

hoi allemaal:dag:,

ik ben van plan om in juni voor 13 dagen naar new york te gaan met mijn vriendin samen. En ben op zoek naar een goedkope hotel of hostel.

ik wil mijn budget houden op ong tussen 10 euro en 20 euro…per persoon per nacht. Via google ben ik er ook achter gekomen dat ze vaak slaapzalen met bedden aanbieden. alleen wil ik dat dus niet.

wie kan me hiermee helpen, hoor graag van jullie:chin:

gr azrinem

Dit zijn wel hele strenge eisen, voor bijna nop een privékamer in een dure, toeristische stad.

Neem een kijkje op hostelworld.com. Er zijn een paar opties, maar geen idee wat je dan aantreft…

1 like

dank je wel ik ga de website even nachecken

Mijn favourite was altijd Amandla Hostel in Harlem. Ik geloof dat het nu Sugar Hill International House heet - op 722 St. Nicholas Avenue - er was altijd een keuken voor de gasten op de bovenste verdieping…

er zijn 3 of 4 welbekende sites-die google zo uitspuugt-voor world-wide hostels:
hostelbookers, hostelworld, hostelz en voor leden: hihostels. Op de meeste vindt je uitgebreide listings, kan je ordenen op prijs, wijk, reviews, en zijn er reviews in %-soms ‘‘fake’’.
Voor een bedrag dat je noemt-15-25US$-kan je , zeker in NYC, niks anders al bedje in slaapzaal verwachten. Een beetje realisme is wel op z;n plek. Het kan enorm verschillen of dat aangenaam is of niet-en niet in het minst door wie je er ook aantreft-en ook dat kan (alweer-ff nadenken en realisme) van dag tot dag verschillen. In NYC nemen vrijwel alle hoStels enkel buitenlandes-of USAers van ver weg-dit om de ‘‘homeless’’ die een goedkope slaapplek zoeken te weren.
dus : OF doorsparen-Of nog ff wachten- OF accepteren hoe het leven is.

Je kan eens kijken op www.couchsurfing.org.
Een gratis slaapplaats, wat zeg je daarvan.
Ik heb geen idee of er iemand is in NY, en je moet het natuurlijk zien zitten om iemand te leren kennen en daar te overnachten.
Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk als je ergens voor een tijdje bent.
Er zijn nog enkel van deze sites, maar kan er niet onmiddelijk opkomen.
Succes!

Sandra

Ik ben zelf lid van www.couchsurfing.org Er zijn veel leden in NYC. Mijn ervaring is echter, dat hoe groter een stad is en hoe meer leden er zijn, hoe moeilijker het is om een slaapplaats te krijgen. Couchsurfing is niet recht-toe-recht-aan bedoeld om gratis slaapplekken te krijgen. Er wordt ook van je verwacht dat je je eigen diensten (slaapplaats / maaltijd / rondleiding / …) ter beschikking stelt aan reizigers die naar Nederland komen. Voorop staat dat je geinteresseerd bent in uitwisseling met andere leden.