New York hostel tips

New York hostel tips

De top 5 hostels in New York volgens Hostelworld
[ul]
[li]The New York Loft Hostel[/li]Gratis ontbijt, bar, gratis WIFI, jacuzzi, privé kamers met gedeelde badkamers aanwezig.
Maximale verblijf: 29 dagen
Prijs: Slaapzaal: +/- $32,-; privé kamer +/- $50,-
Adres: 249 Varet St., Brooklyn, NY,
[li]Hostelling International New York[/li]Het grootste hostel in Noord-Amerika, dagelijks gratis tours en activiteiten, 20 minuten naar Times Square, Penn Station, en Midtown, gratis beddengoed, gratis WIFI.
Maximale verblijf: 14 dagen
Prijs: Slaapzaal: +/- $32,-
Adres: 891 Amsterdam Avenue, NY 10025-4403
[li]Columbus Circle Hostel[/li]Een blok vanaf Central Park, korte wandeling naar Times Square, perfecte locatie.
Maximale verblijf: onbekend
Prijs: Slaapzaal +/-$32,-
Adres:120 West 60th Street
[li]International Student Center[/li]Jeugd hostel dus voor leeftijden tussen 18-35 jaar, internet aanwezig, keuken, geen airco.
Maximale verblijf: 14 dagen, van juni tot september zelfs maar 7 nachten
Prijs: Slaapzaal: +/- $18,-
Adres: 38 West 88th Street, Manhattan NY 10024
[li]New York Hostel 99[/li]Gratis ontbijt, gratis internet, WIFI, vlakbij onder andere het Apollo Theater, Columbia University, en The Black Fashion Museum
Maximale verblijf: 14 dagen
Prijs: Slaapzaal +/- $24,-
Adres:30 East 129th Street
[/ul]

Hieronder vind je tips van reizigers over hotels in New York. Heb je zelf een goede tip over hostels in New York? Plaats 'm hieronder!

.

Op www.hostelworld.com zijn wel goede aanbiedingen te vinden!

Jazz on the city hostel beviel mij erg goed. Geweldige locatie tussen Broadway en Amsterdam Avenue op loop afstand van Central Park. Ze adverteren met een prijs vanaf $ 15. Via hostelworld heb ik geboekt voor $25 maar wanneer je hier aan de bali verschijnt start de prijs bij $30. En daar komt dan altijd nog $4.60 per dag aan toeristen belasting bovenop maar dat heb je overal in de VS. 12-bed female dorm is prima. Alleen jammer van de ensuite bathroom want met 12 vrouwen is het dan lang in de rij staan. Verder weinig extra faciliteiten, een dakterras en 3 computers en dat is het zo’n beetje. Toch zou ik er gerust nog eens terug komen. Met name vanwege de locatie echt vlak bij Central Park.

L Hostel! Een hostel net voorbij Central park, in vintage stijl.