Ervaringen met hi hostel in New York

Ik wil in oktober naar New York en overweeg een verblijf in het Hi Hostel Het ligt op de hoek van 104th Street en Amsterdam Avenue. Wie heeft hier ervaringen mee?

Ik heb hier vorig zomer 4 dagen gelogeerd. Een echt TOPhostel!! Als je graag in een hostel verblijft, zou ik echt niet twijfelen!
Kamers zijn heel netjes en ruim, de badkamers waren ook zeer netjes en er hingen foto’s en plannen uit want ze gingen ze vernieuwen en dat zag er heel chique uit!! Die werken zijn inmiddels zeker al gedaan!!! Dus ik ben eig wel benieuwd!
Er is een leuk groot terras, filmzaal, ontbijtruimte, grote nieuwe volledig geïnstalleerde keuken (af en toe gingen wij nr de supermarkt om wat dingen te kopen en daar klaar te maken) Was gezellig en niet zo duur als elke middag en avond op restaurant te gaan :slight_smile:
Er zijn ook heel veel dingen te doen zowel in het hostel als wandelingen enzo buiten het hostel. Veel van die dingen zijn gratis! Ze vertellen er over op hun site : http://www.hinewyork.org/

Qua locatie was het ook goed hoor! Vlak aan central park en een rechtstreekse metro naar Times Square (en andere) een blokje om.

Veel succes ermee :slight_smile:

geen ervaring mee
maarj e hebt ook een hostel op broadway een zijstraat van times square
dat is echt de ideaalste plek om te zitten en het is er altijd druk
groetjes