Zijn we weer! Heb al eens eerder geadverteerd voor tips; we dachten toen aan emigratie.
Inmiddels zijn we een klein jaartje verder, is er veel gebeurd en in januari 2007 vertrekken Ben en ik naar Oeganda om daar als campingbeheerders te gaan werken.
Veel is al geregeld, maar over een, toch wel heel belangrijk, onderwerp zijn we nog druk bezig; een ziektekostenverzekering! Mocht alles goed gaan en ik zwanger raken, dan zou ik graag in nl willen bevallen, maar dat moet uiteraard wel verzekerd zijn. Verder moet de eerste tijd van ons verblijf in Oeganda voor ons allebei verzekerd zijn, op een gegeven moment gaan we dan waarschijnlijk wel over naar een verzekering ter plaatse (zijn er ook, moeten we alleen als we daar zijn in duiken).
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee/tips voor ons?
Alvast enorm bedankt voor de reactie…enne…advies van ons: heb je een soortgelijke droom; bereid het dan zo goed mogelijk voor en ga ervoor!
Mooie plannen hoor!
Mijn man en ik gaan binnekort naar Ghana verhuizen en ook wij hebben goed nagedacht over verzekeringen: is toch wel belangrijk.
Je kunt eens informeren bij OOM verzekeringen. (www.oomverzekeringen.nl)
Wij hebben zelf een polis afgesloten bij een verzekeringsagent die heel correct en meedenkend is.
Laat maar even weten als je zijn naam wilt hebben.
Veel succes met de voorbereidingen!
Dankjewel voor je reactie; ik heb al eea uitgeprint van deze verzekeringen; ziet er inderdaad interessant uit, we hebben alleen nog wat vraagjes. Zou je de naam & gegevens van deze agent door kunnen geven?
Interessant ook trouwens; Ghana; zijn mijn ouders helemaal kapot van; wij gaan meer voor oostelijk afrika. Als het goed is, kun je me ook een mail sturen zo,zoniet hoor ik het graag, ok? Alvast bedankt & groetjes,
Sonnie