(origineel bericht op be-more.nl)
ziekenhuis nacht 3 zit erop… wat een flop mag je NOG niet weg…:S
pfff
fijn he…
zit je je aan je dieet te houden… rijst, (droge meuk) zoute broodjes ZONDER BELEG, soep, appels. thats all.
je mag <strong>geen</strong>:
met de NA DRUK OP GEEN:
- zoete limonade
- koekjes biscuits
- eieren
- suiker
- rolex
- eggrolls
- chapati’s
- <em>biefstuk stroganoff</em>
EIGENLIJK ALLES WAT IK LEKKER VIND MAG NIET!
enfin…
gister avond is de dokter geweest. dokter vreemd en dokter kamada. Kamada is een goede arts heb ik het meeste vertrouwen in. dokter vreemd is echt vreemd. man van weinig woorden, kreunt meer en smoest mij net wat te veel.
Niet handig, kweekt achterdocht!
Marjoor en ik zijn het zat hier willen graag naar huis.
Maar dat is helaas nog niet zo ver.
Marjoor moet 5 l. water drinken en goed eten, en van de diaree afkomen.
Ik moet ook 5 l. water drinken, extra goed eten, een potje pies vol zien te krijgen ![]()
en van de diaree af komen.
het is echt niet zo leuk dat je probeert te eten maar hoe dan ook, het komt er na 20 min weer zo hard uit. Het is me gisteravond effe beetje te veel geworden.
Ben geen grote eter, meer kleine hapjes gedurende de dag door.
Maar hier eten ze als olifanten, matoke matoke zeg maar een goede vergelijking van 5x hutspot.
dat kunnen marjoor en ik samen nog niet eens wegkrijgen sochtends!!!
We moesten ook aardappels eten, maar daar zit je ook niet om te springen rond 08u.
Gelukkig komt er zo nu en dan bezoek.
Branda,Jesse, Jeroen, Jeroen, Robin, Angela en Laura.
en zo af en toe spreek ik natuurlijk het thuisfront op Skype. ff kleppen met Kellebel en met Kees en Alette.
en Marjoor en ikhebben et gewoon ook wel zonder al die mensen gezellig. beetje gekke foto’s maken etc…
Maar wat mij vanmorgen overkwam!!!![]()
Anthony, Rita, Christine, en baby aeron kwamen vanmorgen ineens binnen!
Nou ik begon helemaal te glunderen.
Ze hadden een verrassingkie meegenomen voor me.
een beker yoghurt (de roze, weten ze dat het mijn favo is ?
)
een reepje chocola (…zo schattig van ze)
en nog een andere verassing ![]()
Het maakte mijn dag weer goed.
en dus nu voldoende positieve krachten om de zin van de dokter te verwerken:
‘’ no… you cant go home now.‘’…
verder heb ik nog lekker last van die kinnine ofzo, dat is een behandeling met sterk spul over 3 keren verdeeld die alle parasieten dood maakt.
Je krijgt er enorme oorpijn van! het gevoel van te harde muziek dat je een zoemerdezoempiep whhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggggggggggg
in je oor hebt.
Ik ga nog even mijn andere weblogs voorzien van foto’s en we hopen maar dat we gauw opknappen en we een beetje snel weg mogen!