Zie jij jezelf trouwen met een Amerikaanse partner?

Cultuurverschillen kunnen nogal eens aanleiding geven tot een scheiding. Zie jij jezelf trouwen met een Amerikaanse partner?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ik ben al getrouwed maar anders zou het mij geen verschil maken. Het gaat om de persoon, niet om zijn/ haar paspoort vindt ik…

Had al een groene kaart toen ik mijn Amerikaanse vrouw tegen kwam, dus daarom hoefde het niet. Het gaat inderdaad om de persoon, niet de nationaliteit.

Ik ben al getrouwd, maar een Amerikaanse vrouw…no way, Jose. Die komen toch vaak van een andere planeet, haha.

In tegenstelling tot Nederlandse vrouwen?

Ik dacht dat alle vrouwen van Venus kwamen en de mannen van Mars! :zon02:

Het gaat om de persoon en niet diens nationaliteit.

Ik heb een Amerikaanse vriend, en trouwen zie ik wel zitten!

Trouwen in de US of in NL als het zover is? Wat zou jij willen?

Goeie vraag… In NL kunnen al mn familie en vrienden aanwezig zijn, in Amerika wordt 't al wat lastig, da’s een discussiepunt! Wat zou jij doen?

Ik denk dat ik zou kiezen voor waar ik op dat moment mijn leven heb, je hebt dan daar ( als het in de US is ) je nieuwe vrienden,je partners familie, collega’s ect. en als het in NL is dan is het voor je partner hetzelfde. in elk geval zal 1 set familie leden moeten reizen… Je hebt meer voor je Euro in the US dan omgekeerd en dat telt ook mee in de beslissing denk ik… moeilijk hoor… :slight_smile:

Da’s ook weer zo he? Een van de twee zal zijn familie en vrienden moeten laten overvliegen, en momenteel koop je met Euro’s een hoop meer dan met dollars… maar 't blijft lastig! En wie weet, tegen de tijd dat we serieuze trouwplannen hebben kan de dollar alweer in waarde gestegen zijn… Stiekem gaat mn voorkeur uit naar Amerika!

:hihi: Kan ik me wel voorstellen hoor, wij zijn niet in NL getrouwd en het had iets magisch voor alle gasten. Mijn familie had er meteen een uitgebreide vakantie van gemaakt…:wereld: zouden ze anders nooit gedaan hebben