Zeil de wereld rond sinds ik 10 jaren geleden van Nederland vertrok. Ben nu in Kudat, Malaeisie, NO Borneo, met mijn zeiljacht en ga richting Thailand. Ik deel graag mijn reizen over het water (en het land) met iemand. Zoek een zeilmaatje voor mijn reizen en avonturen. Tijdelijk ben ik in Nederland en heb de gelegenheid om kennis te maken.
Hallo Hanke
een vrouw, 50 +.
Ik heb interesse )).
Mag ik weten uw voorwaarden van een gezamenlijke reis?
gr Lusia
You must not be Seasick. That we both become confident that we fullfill our expectations.
Can you introduce yourself?
Hallo,ik ben een vrouw 50+
Ik hou erg veel van reizen. Zo heb ik paar jaar geleden een rondreis gemaakt door , Frankrijk, Spanje, Portugal en ben ik naar Costa Rica en Jamajka alleen geweest.
I don’t have seasick. I like sea and onderwaterwereld. I have little experience sailing on a yacht.
Woorden die mij typeren; levensgenieter, eerlijk, direct, betrouwbaar, behendig, gemakkelijk te leren nieuwe, gezonde dosis humor.
Ik ben op zich een actief type, zo hou ik ervan om (avontuurlijke) activiteiten te ondernemen. Cultuur proeven, begeven in de natuur afgewisseld met rust, strand en ontspanning is voor mij een ideale manier van reizen. Na een dag van bezienswaardigheden/activiteiten lekker eten, daarna eventueel internet kijken of foto’s ontwerpen,en een verslag schrijven over hun indrukken van de dag gehouden en genieten…. hou ik van. iren1959@gmail.com
Hallo, jammer dat je nu weer in Nederland ben, ik had graag in Thailand aan boord gestapt.
Maar ik denk dat je meer op zoek ben naar een vrouwelijke reismaat.