Ik ben Anouk 25 jaar en heb al veel gereisd over de wereld, dit is echt mijn passie. Ik hou ervan om leuke dingen te doen, ben erg sportief (boksen, hardlopen en zwemmen) maar hou ook van natuur, cultuur, strand en uitgaan! Dit is allemaal natuurlijk veel leuker om met iemand samen te doen! Meisje/jongen maakt niet uit, leeftijd tussen 22-28 jaar.
Hier ben ik al geweest 2x Thailand, 3x Cambodja, Vietnam, Filipijnen, VS NY+West Coast & Indonesië).
Ik werk als verpleegkundige op de hartbewaking. Mijn grote wens is om de wereld te zien! Vooral nu ik nog geen verplichtingen heb en nog niet toe ben aan het serieuze leven
Het gaafst lijkt het mij om te beginnen in de VS, dan door naar Midden Amerika (Mexico, Costa Rica) Zuid-Amerika (bv: Brazillië, Argentinië, Chilli, Peru), Afrika (bv: Zuid-Afrika, Kenia, Tanzania), Azie (bv: China, Japan) en dan eindigen in Australië en Nieuw-Zeeland Deze reis wil ik maken in een ongeveer een jaar tijd. Heel precies heb ik mij nog niet verdiept in de landen, hier kan dus altijd nog het een en ander in worden aangepast.
Heb je al reiservaring en spreekt mijn reis en interesses jou aan? Stuur dan zeker een berichtje
Ik ben nog op zoek naar een reismaatje voor volgend jaar (2015). Vanaf april ben ik beschikbaar. Een jaar is voor mij te lang maar een half jaar weg wil ik zeker! Mocht dat ook een optie voor je zijn dan hoor ik graag van je!
Onwijs gaaf om er een wereldreis van te maken! Vorig jaar ben ik meerdere maanden van huis geweest en nu wil ik weer op vakantie maar niet zo lang meer. Graag wil ik één tot twee maanden weg vanaf mei maar op zich ben ik erg flexibel qua reisperiode.
Ik zag jouw lijst en daar wil ik ook dolgraag enkele landen van bezoeken. Ik weet niet wat nog steeds op je lijst staat voor jouw wereldreis en of er nog een reismaatje bij de plannen past? maar o.a. Argentinië en Chili met paaseiland sprak mij aan.
Ik ben een meid van 22 jaar woonachtig rondom Den Haag en een sociale studie afgerond.
In Azië heb ik al veel landen gezien en binnenkort kan ik ook Cuba aan mijn lijst toevoegen. Reislustig ben ik zeker en ik ben overal voorin. Ik wil alles zien, doen en proeven. Een mooie combinatie van natuur en cultuur.
Hey,
Zelf wil ik gaan reizen vanaf januari t/m eind juni begin juli. Eerst 5-6 weken nieuw-zeeland om vervolgens paar maandjes door Australië heen te reizen!