Gezocht iemand met camper of zeilboot die een reismaatje zoekt

Beste mede reizigers,

Ik ben met pre pensioen en zoek iemand die met een zeilboot of camper een reismaatje zoekt. Ikzelf ben een avontuurlijke vrouw 55+ en heb reeds 3 wereldreizen gemaakt. Samen op reis is gezelliger en op die manier kunnen we ook de kosten drukken.

Laat wat van je horen indien je een reismaatje zoekt. We kunnen dan afspraken maken om te kijken of het klikt.

Ik ben een man ° 1949 heb een 4x4 camper .

Hoi, ben je al vertrokken of nog niet?
Ik heb een zeiljacht (Beneteau Oceanis 37) en ben net gestart met mijn reis rond de wereld.
Ik zoek leuke mensen die mee willen als opstapper. Kosten zijn laag, omdat aan de boot niet hoeft te worden bijgedragen.
Kunnen zeilen is wel een pré!
Ik lig inmiddels in Porto, ben nu even terug in NL en ga 1/11 terug naar mijn jacht om rond 8/11 verder te zeilen naar de Canarische eilenden, en daarna via de Kaap Verden naar de Cariben. En dan verder!
Ik zoek dus mensen die het leuk vinden om een stuk mee te varen: 2 weken, 2 maanden, 2 jaar: als het maar gezellig is!
Ik hoor graag van je!
gr
KB

Hoi.
Goed idee.
Peins al tijdje zo iets te ondernemen, steeds haken vrienden af als het er op aan komt.
Bezit mercedes 1113 4x4 .( bijzondere wagen)
Slapen/koken koelapp. etc aanwezig.
Marokko, Portugal o.i.d. of andere wegen is mogelijk.
Laat wa horen ( vrijblijvend ) fantasie loslaten.

0653713291 henkpeeters79@hotmail.com

Ik vind het altijd raar wanneer iemand een advertentie plaats en er wordt op gereageerd, dat de plaatser zelfs niet de moeite neemt om te antwoorden. Ik denk dan altijd, op onze leeftijd nog altijd geen goede manieren geleerd, of zijn het mensen die zo een saai leven hebben dat ze links en rechts advertenties plaatsen omdat ze niets anders om handen hebben ? Foei !

Hallo KB,
Kun je mij wat meer details geven? Ik ben al lang op zoek naar een mogelijkheid om als crew mee te zeilen en een wereld reis is mijn grootste wens. En ik ben ook met pre pensioen en sta op het punt volgende week te vertrekken naar Azie. Maar ik heb nog besluit daarover genomen, Ik ben 61 jaar en man. Dus als je mij mee wilt hebben dan zou ik graag weten wat de kosten zijn en met hoeveel crew. Ik woon in Helmond en misschien kunnen we voor je vetrek elkaar ontmoeten de komende dagen.
groeten,
Menno
ps je kunt mijn profile vinden op Crew Member