Zeer breed(?) plan

Dag mensen!

Eerst maar even voorstellen. Ik ben Nirman, 25 jaren jong, woon in Groningen.
Ben zojuist gestopt met de opleiding spw 18. twee jaar deze opleiding gevolgd, ervaring opgedaan in de basisschool, gehandicaptenzorg en buitenschoolse opvang. ik wordt niet gelukkig van deze opleiding met de dingen die ik doe, en vind het zeer belangrijk op dit moment dat ik dingen doe waar ik mij fijn bij voel. Ik ben een sociaal persoon, geen last van issues, flexibel, ondernemend en betrouwbaar… nu is mijn plan dus om nu enkele maanden te werken, dan wil ik graag enkele maanden (?) gaan reizen, en na de zomer vakantie starten met een nieuwe hbo opleiding…

nu dus vanwaar het zeer breedde plan? ik wil en ga reizen, maar wete alleen nog niet waar heen, wat en hoe. dit heeft niet aan het plannen te maken, maar meer dat ik zeer breed interesse heb. het kan zijn reizen, backpakken, couchsurfen, ergens werken en weer verder gaan…

van dag tot dag leven. zien wat het pad brengt :stuck_out_tongue: wel heb ik in india een adres waar ik zou kunnen werken op een pension tegen onderdak en eten…

wie heeft er zin in een uitdaging? of heeft leuke ideeen?

Hee Nirman!

Ik vind het wel goed klinken!
Ik studeer ook, maar sinds ik afgelopen zomer naar New York ben geweest kan ik nergens anders aan denken dan aan REIZEN. Ik denk er dan ook over om te stoppen en in sept. 2010 weer verder te gaan, omdat ik op dit moment me niet lekker voel bij studeren en doen wat ik doe.

Het lijkt me echt geweldig om rond te reizen met zo weinig mogelijk geld (hier en daar een keerjet naar de H&M mag dan weer wel, en lekker stappen ook haha) en te couch surfen zodat je zoveel mogelijk in contact komt met mensen.
Ik ben zelf erg sociaal en ik spreek verschillende talen goed dus ik vind het echt leuk om heel vel mensen te gaan ontmoeten en eigenlijk gewoon het avontuur tegemoet te gaan.

Zoals ik al zei, ben ik van de zomer naar NY geweest dus op het moment ben ik redelijk geldloos, dus er zal eerst gespaard moeten worden voor er gereisd kan worden :wink:

Maar ik ben op zich wel geinteresseerd!

zullen we ff mailen??? over het brede plan???

mijn mail [EMAIL=“j_p_severien@hotmail.com”]j_p_severien@hotmail.com