Oke ik ben een beetje verliefd aan het worden op alle mooie foto’s die ik te zien krijg bij Google Afbeeldingen van Zanzibar
De planning was om naar Bali te gaan, maar nu twijfel ik. Meer omdat ik niemand ken die daar ooit is geweest en het mij iets minder toeristisch lijkt?
Dan natuurlijk de vraag:
Februari, goed te doen? of toch wat later rond maart/april/mei?
Tips voor mooie hotels? en kun je dan beter all inclusive doen of is het prima te doen om bijvoorbeeld logies en 's avonds zelf op onderzoek uit naar lekkere restaurantjes? Zelf boeken (vlucht en hotel) of juist via een organisatie?
We willen dan 2 weken gaan, valt er genoeg te doen om je twee weken lang te vermaken?
Lees al veel over schildpadden, stone town, scooter/fiets huren, safari naar binnenland en mooie natuur van het eiland, snorkelen…
We hebben een budget van ongeveer 1500 p.p. inclusief alles… is dat te doen? (bedoel, is het leven daar duur als je 's avonds een hapje gaat eten, uistapjes maken etc)
Ja dat zou dan inclusief vliegticket moeten zijn… Voor dat bedrag kunnen we prima (en zelfs all inclusive) naar Zanzibar. Maarja we willen dan natuurlijk ook nog excursies doen. Dus dat komt er nog overheen.
Wij zijn ook aan het kijken voor een reis naar Afrika! We hebben al naar Kenia gekeken maar Zanzibar lijkt ons ook geweldig.
Eigenlijk zitten we met dezelfde vragen:
Hoeveel tijd heb je nodig om eigenlijk genoeg/alles van het land te zien? Er staat op Tui namelijk aanbiedingen maar dan ga je 9 dagen is dit genoeg? Vooral met de gedachten dat je sowieso al twee dagen kwijt bent met reizen.
Natuurlijk zijn meer tips van andere landen ook van harte welkom we zijn er namelijk nog niet uit wat we willen!
We willen liever ook niet te veel geld uit geven maar toch willen we een leuke maar uitdagende vakantie!
Inderdaad heel veel aanbod van 9-daagse reizen. Dat is toch vrij kort lijkt mij… als je behalve zonnen ook nog wat van het eiland wil zien? een dagje StoneIsland, Snorkelen, Excursie, dorpje etc.
Het is daarmee wel gelijk een stuk betaalbaarder dan een 15 daagse reis haha!
geen reacties blijkbaar van mensen die geweest zijn… Zijn jullie uiteindelijk geweest ?
Wij hebben net een vlucht geboekt…maar zitten met nog wat vragen??? Als 1 van jullie geweest is ?