14 dagen zanzibar, wat mag ik niet overslaan?

Wij gaan van 24 januari tot 7 februari naar Zanzibar.
Alleen de tickets zijn geboekt, verder is alles nog open en mogelijk.
Volgens mij is het eiland mooi en interessant genoeg om helemaal rond te reizen. Is dit makkelijk te doen?
Ik heb al gelezen dat ik Stonetown gezien moet hebben. Verder het noorden om met dolfijnen te zwemmen en het zuiden voor de schildpadden.

Welke plaatsen/eilandjes zijn er nog meer die ik niet mag missen?

:chin: alvast bedankt voor jullie input.

Hallo,
Ik had zelf plannen om in mei richting tanzania/zanzibar te gaan, en had gelezen dat 2 eilanden daar vlakbij ook de moeite waard waren, vanaf zanzibar kun je met de ferry naar Pemba…
Zanzibar, Pemba, and Mafia Islands are part of a coral reef barrier along the Tanzania Coast. The resorts here are becoming recognized as among the top in the world. . The crystal clear water, beautiful beaches and luxurious vegitation form a paradise that provides a wonderful combination of Swahili culture, superb diving and wonderful cuisine.

Verder weet ik het niet wat je nog meer kunt doen dan wat je al had geschreven, genieten van het prachtig eiland denk ik… maar ik denk het wel leuk is om zo’n uitstapje te maken naar een van die eilanden.
Ik zou het leuk vinden als je laat weten hoe het was en wat wel de moeite waard was en wat niet! Succes en heel veel plezier!

Pemba heb je wel een paar dagen voor nodig, maar is erg mooi en leuk! Zanzibar moet je gewoon met het openbaar vervoer rondreizen en het is overal even leuk. Als je mooi wil duiken of snorkelen moet je richting memba atoll heel mooi!

hoi hoi, zanzibar is een prachtig eiland en met name de (noord)oostkust is zeer aan te raden. 14 dagen alleen op het eiland is misschien wat lang. Als je nog een safari wilt doen dan laat het me maar weten, ik maak graag een voorstel. Ook accommodatie op Zanzibar kunnen we aanbieden.
Groetjes,
Judith
[EMAIL=“info@ajabu-adventures.com”]info@ajabu-adventures.com
www.ajabu-adventures.com