Zakynthos

Wij willen weten of er iemand al een keer in Zakynthos is geweest. Hoe was dit en wat is je ervaring hiermee?We hebben gelezen dat dit eiland een goed punt krijgt op zoover, alleen het hotel zijn we nog niet uit en de plaats. We dachten een beetje aan Laganas…Wie kan ons helpen?

Hai,

Ik weet niet of jullie er inmiddels al uit waren, maar ik ben in mei net naar Zakynthos geweest. We hebben wel wat van het eiland gezien door een eilandtour te doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al geen fan ben van Griekenland, maar Zakynthos viel mij echt zwaar tegen. Ik vond het (vergleken bij andere griekse eilanden) armoedig en onverzorgd eiland. Stranden waren er amper, althans, waar wij zaten (kalamaki, laganas). Ook waren daar geen leuke winkel/restaurant straatjes.
Wel hadden we een prachtig resort, hotel bitzaro grande. Daar heb ik me uitstekend vermaakt.
Ik ben eerder op Corfu geweest, dat kan ik wel aanraden!

Hoop dat je er wat aan hebt… Maar meningen blijven persoonlijk! Als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.

Groetjes, Boukje.

Hallo,
Ik weet niet of je er al uit bent en hoe oud je bent, maar ik vind zakynthos prachtig, Ben er 2 keer geweest , de laatste keer in mei.
Ik ga er in sept weer heen.

La

Ik vind Zakynthos ook leuk. Okay het is niet zo bruisend als sommige andere eilanden maar ik vond het wel leuk. Er zijn genoeg dingen te ondernemen die echt de moeite waard zijn.

Weet iemand hier iets meer over de mogelijkheden i.v.m. naturisme op Zakynthos ?

hey spanje42, bekijk deze sites eens:

Stranden in Griekenland : http://www.natutravel.nl/content/landeninfo/griekenland/naturisme.asp
Griekse club : http://www.viglanatura.com/Naturistinfo/beach.htm

Hans verteld op zn website: “Naturisme is overwegend niet toegestaan op de Griekse eilanden, maar topless zonnen op de stranden even buiten de dorpen meestal wel.”
Check zn site hier : De Griekse eilanden, stranden, vakantie en hotels in Griekenland, Mykonos, Kreta, Paros, Lesbos, Samos, Santorini, Patmos, Corfu. (scrollen naar 3/4e)

Die laatste site van ANGELFIRE is werkelijk één van de beste Nederlandstalige sites die ik ooit heb gezien over vakanties op de Griekse eilanden.
Leest vlot, geeft veel en goede informatie, is duidelijk en vrij compleet. Ook aan het naturisme is heel wat aandacht besteed.
Alle “Griekenlandlovers” moeten deze site zeker bij hun favorieten plaatsen !!!