Zakynthos

[FONT=Times]***[SIZE=7][COLOR=blue] :smiley: :smiley: Hallo.

We gaan in september 3 weken naar laganas in appartementen
Vossos.
Kan iemand me er iets over vertellen die daar is geweest,
omdat we er voor het eerst heen gaan.
en hoe het strand er is en de boulevard.nu ik hoop op berichtjes. groetjes Donja.

wij zijn pas terug van zakynthos, het is ons héél goed meegevallen, maar wij zaten wel in kalamaki véél rustiger dan in laganes, daar zit het echt vol met britse toeristen, er zijn véél pubs en het is er wel tamelijk groot, een strandboulevard is er niet omdat het strand s’avonds is afgesloten wegens de careta schildpadden, de winkelstraatjes zijn allen meer inlands. het strand is er heel lang wel 6km denk ik je kunt het helemaal afwandelen tot in kalamaki, het is een echt zandstrand en zachtjes aflopend in zee, heel helder zeewater en veel schelpjes om te rapen :unsure:

wat je zeker moet gaan bezoeken, zijn de blauwe grotten in het noorden van zakynthos, je gaat niet mee met een excursie maar huurt zelf een autoke of scooter als je daar aankomt kun je voor 5 euro een klein bootje huren en dat vaart je letterlijk tot in de grotten, de grotere boten blijven voor de grotten liggen

wij gaan in september 2 weken naar tsilivi in appartement filoxenia beach. Is er misschien iemand die in dit appartement geweest is of in tsilivi? Graag willen wij wat tips i.v.m. leuke restaurantjes, wat zijn de prijzen daar en kan je daar gemakkelijk traveller cheques inwisselen. Weet iemand misschien hoeveel het kost om een fiets te huren en of het te doen is om daar te fietsen?

[FONT=Arial] :smiley:

Ik ben net terug uit Zakynthos. Ik zat in aghios sostis een klein plaatsje naast Laganas.
Ikzelf vond het in Aghios Sostis leuker omdat het daar wat rustiger is in Laganas is het druk en erg toeristisch. Maar in september zal het er wel een stuk rustiger zijn. Ik heb er volop schilpadden gezien . Erg leuk.
Veel plezier vast.

Ellen.

Ben net een weekje terug uit Laganas. 4de x, kan dus wel zeggen dat het erg leuk is. Wel veel veranderd in die paar jaar dat ik er kom. Stuk drukker geworden, maar denk zelf dat het in september wel mee valt. Helaas… geen bloulevard in Laganas. Wel mooi strand. Tip: loop niet vanaf Laganas naar Agios Sostis via´t strand, is via rotspad, vond dat echt niet grappig!
In de hoofdstraat zitten vooral de drukke clubs en cafe´s, er buiten zijn echter ook veel leuke dingen te vinden.
Met een bootje op schildpaddentoer/Marathonissi is zeker de moeite waard!
Veel plezier!

Hey!!!
Het is echt top in Zakynthos! Echt heel gaaf. Ben ook een week in Laganas geweest! Hele aardige mensen! Echt ga er zo weer heen. Kan er ook heel leuk uitgaan! En een lekker strand! Heel veel plezier! Groetjes Esther :smiley:

Heeeeeeej wat een toeval, ik ben net 2 weken terug uit Zakynthos en heb in hetzelfde hotel gezeten als waar jij nu heen gaat! Super, echt te gek daar! Strand is een kleine 50 meter lopen, supermarkt naast de deur, hoofdstraat kun je via een zandpaadje zo bereiken, nee echt… ik ben nu zelfs op zoek om daar werk te vinden alleen waar??? Daarom belandde ik op deze site :slight_smile: Als iemand tips heeft voor werk in Zakynthos, ik wil volgend jaar, mail me dan ff naar marco_myhero@hotmail.com

Esther

Hey hallo allemaal, :wink:
Wijzijn duikers, en nu hebben we gehoord dat je in Zakynthos ook goed kunt duiken. We zouden graag een keer iets dichterbij willen proberen. :rolleyes:
Iemand bekend met duiken in griekenland ??
:wub: :wub:
groetjes Kees en Lia