Appartement Helena Laganas (zakynthos)

Hallo,

Wij gaan in augustus naar Laganas (Zakynthos), appartement
Helena.

Is er misschien iemand die weet of er ook een koelkast(je) bij is?
In de omschrijving op sunweb.nl wordt niets genoemd en ook op de foto’s kan ik geen koelkast ontdekken.

Overige op- en aanmerkingen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

alvast bedankt,

groeten,
MO B)

Hoi,
Bij ieder appartement dat je boekt heb je een keukentje met koelkast en 2-pitsfornuis dus ook bij Helena. Ben er zelf niet binnen geweest maar vriendin van me was vorig jaar hostess voor Sunweb op Zakynthos. Zelf heb ik voor Sudtours gewerkt. In ieder geval goeie keuze om daarheen te gaan! Is echt een supermooi eiland maar ga wel weg uit Laganas en huur een dag of 3 een auto om supermooie stranden in Vasilikos op te zoeken, de blauwe grotten,het scheepswrak en porto liminionas echt een supermooie baai om te snorkelen! In laganas zijn veel engelsen dus bereid je vast voor maar het stappen is kei leuk, ga naar Rescue en Cocktails & Dreams! Veel plezier! Ik mis Zakynthos echt! En ga dit jaar naar Corfu! Groetjes Karla

Hey! Wij gaan ook in augustus naar Zakynthos, Appartementen Helena!!! We gingen er al vanuit dat er een koelkastje was, omdat dat meestal wel is in appartementen. Wij zijn er van 20 t/m 27 augustus. Misschien zien we elkaar nog :wink: Wanneer gaan jullie?

Laurence en Marijn

Hello,

wij gaan van 13 tot 22 augustus (10 dagen).
Dus waarschijnlijk komen we elkaar nog tegen.

groeten,
Marielle :smiley: :smiley: B) B)

In ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Tot 20 augustus :slight_smile: We hebben er nu al zin in!