Wij gaan in juli 2004 naar Laganas op Zakynthos. We verblijven in het appartement Helena. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze appartementen? Hoe duur is het uit eten gaan en hoe duur is het eten in de supermarkt? Alle reacties zijn welkom!!
mijn vriend en ik gaan in augustus ook naar Laganas en verblijven in hetzelfde appartement. Wil ook heel graag ervaringen van andere mensen horen over dit complex. Dus als je er iets over te weten komt, let me know!!!
Wij zijn in mei met 9 personen in appartement Helena geweest. Op zicht een leuk appartement maar ook heel eenvoudig. De ligging is perfect, ongeveer 50 meter van het strand en 100 meter van de drukke hoofdstraat met alle eettentjes en barretjes. De prijzen in de supermarktjes vallen mee, neem de wat meer achteraf gelegen winkeltjes, deze zijn goedkoper dan die op de hoofdstraat! Om te kunnen pinnen zijn er 3 pinautomaten, deze zijn wel vaak leeg in het weekend (let wel goed op, er lopen veel kleine kinderen rond die tijdens het pinnen aan je been gaan hangen om te bedelenā¦Papa en Mama Griek staan dan een paar meter verderop om alles in de gaten te houden!!!). In het appartement kun je helaas niets buiten laten hangen, wij hebben het ervaren, de handdoeken, broeken, vestjes en zelfs de schoenen waren weg. Ook van onze bovenburen waren er spullen gestolen⦠We waren wel van te voren door mevr Helena gewaarschuwd! Voor 15 euro per week huur je een kluisje welke in de kamer aanwezig is⦠De schoonmaak is trouwens perfect! Misschien is het verstandig om wat extra handdoeken mee te nemen. Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en gaan volgend jaar terug!!
Hallo!
Wij gaan ook in augustus naar appartementen Helena, Laganas! Van 20-27 augustus zijn we daar! We hebben er ontzettend veel zin in. Hopen jullie dan te zien!
Laurence en Marijn