Kan iemand me vertellen hoe het strand van Laganas eruit ziet?
Is het breed of smal, zand of kiezel en is er veel te doen???
Khoor wat verhalen dat dat strand niet zo geweldig is maar de mensen waar ik dat van hoor zijn over zoveel landen negatief dat ik niet meer weet of ik t wel moet geloven!!!
Maar een eerlijk antwoord AUB, kheb nog niet geboekt haha!!!
**Strand
Beschrijving: **Laganas-strand: bestaande uit hard zand. De zeebodem loopt geleidelijk af. Het strand ligt voor de hele plaats en wordt onderbroken door een parkeerterrein op het strand. Het strand ten zuidwesten van het centrum mag officieel van mei tot half okt. van 19:00-09:00 uur door gemotoriseerd verkeer gebruikt worden. Het strand doet enigszins rommelig aan. Afmeting: 5.5km lang (loopt door buiten de plaats), 5-40m breed. Faciliteiten: mei t/m okt. ligbedden met parasol (EUR 8.00). Verder douches. Tevens bar/restaurant (ca. 35). De ligbedden staan dicht bij elkaar.
**Windsurfen: **geen huurmogelijkheden.
**Zeilen: **geen huurmogelijkheden.
**Duiken: **mei t/m okt. duikschool Adventure Diving. PADI-brevet (EUR 270.00), 5-daagse Nederlandstalige, Duitstalige en Engelstalige beginnerscursus (Nederlands, Duits en Engels lesmateriaal) v.a. 12 jaar. Losse duik: 1 duik (EUR 23.00). Faciliteiten: vulstation. Mei t/m okt. duikschool Zante Diving Center. PADI-brevet (EUR 280.00) en CMAS-brevet (EUR 290.00), 6-daagse Duitstalige en Engelstalige beginnerscursus v.a. 12 jaar. Losse duik: 1 duik (EUR 30.00). Faciliteiten: vulstation. Duikschool Divers Paradise bij hotel Zante Beach. Mei t/m okt. duikschool Euro Divers. PADI-brevet (EUR 290.00) en NAUI-brevet (EUR 290.00), 3/4-daagse Engelstalige beginnerscursus v.a. 12 jaar. Losse duik: 1 duik (EUR 40.00). Faciliteiten: vulstation.
**Overig: **snorkeluitrusting, waterfietsen, strandvolleybalnet, zwembad. Het merendeel van de zwembaden, behorende bij accommodaties, is tevens openbaar.