over 3 weken ga ik voor het eerst naar Zakynthos. ik zit, samen met mijn vriend in Laganas, app. Timos.
we houden van lekker op t strand liggen, heerlijk eten, leuk stappen, maar we willen ook zeker wat ondernemen!!! alle tips, ervaringen zijn welkom (positief en negatief). dusss waar kan je in Laganas lekker eten, leuk stappen en misschien heeft iemand ervaringen met Timos…laat het me weten!!!
Vorig jaar ben ik voor het eerst op Zakynthos geweest. Nu ken ik app. timos niet. Maar 1 ding weet ik wel! Als je van uitgaan, lekker eten, en daarna stappen houdt,zit je in Laganas wel goed. Dat kan namelijk om de drie meter bij wijze van spreken. Het is een geweldig eiland.
2 tips: huur een scooter, en ga ook eens in Kalamaki kijken!!!(2 minuten met de scooter)
Veel plezier.
Originally posted by hes@04-06-2003, 14:41:19
over 3 weken ga ik voor het eerst naar Zakynthos. ik zit, samen met mijn vriend in Laganas, app. Timos.
we houden van lekker op t strand liggen, heerlijk eten, leuk stappen, maar we willen ook zeker wat ondernemen!!! alle tips, ervaringen zijn welkom (positief en negatief). dusss waar kan je in Laganas lekker eten, leuk stappen en misschien heeft iemand ervaringen met Timos…laat het me weten!!!
als je iets wil weten van een appartement of hotel moet je een keer op vakantiereiswijzer.nl kijken daar kan je van elk land en plaats en hotel en appartement de reverenties van mensen lezen die daar al geweest zijn is erg leuk.