Zakgeld bali

HOi hoi ,

ik vertrek begin november naar bali ik verblijf daar ca dagen. Ik heb gehoord dat de prijzen een stuk lager liggen.

Iemand enig idee hoeveel zakgeld in euros ik dien mee te nemen?

Het plan is om 1 dag naar nusa lembogan te gaan, en mountainbike excursie, 4 dagen een auto met prive chauffeur,

Het hotel is al betaald, en ontbijt is incl dus lunch en diner zou betaald moeten worden. (hoeven geen luxe kwa eten een lekkere indonesische maaltijd is voldoende)

Hoop dat iemand een schatting kan geven

Thx! :dag: step

Op Bali zijn pinautomaten :slight_smile:

Een auto huren kost ongeveer 350,000 - 400,000 rp per dag, inclusief chauffeur en benzine. Als je vier dagen gaat, kun je wellicht iets van die prijs afsnoepen, tenzij je ergens wil overnachten want dan moet je de gids uiteraard extra betalen.

Nusa Lembongan hangt erg af van waar je de excursie boekt hoeveel je betaalt. En van de luxe en snelheid van de boot.

Zelf een fiets huren zal ongeveer 50,000 rp per dag kosten, wil je er een gids en lunch bij dan ben je eerder 350,000 rp kwijt.

Eten kan voor minder dan 10,000 rp, maar de meeste touristen zullen al snel 50,000 rp kwijt zijn voor de maaltijd. Dit bedrag wordt al snel hoger als je er een bietje bij neemt. Indonesie is warm, dus ook gedurende de dag zul je aardig wat flessen water of blikjes cola nuttigen. Die kleine uitgaven moet je niet over het hoofd zien!