Auto delen op Bali: 2 mensen gezocht

Nancy en ik zijn op zoek naar 2 personen om een auto te delen op Bali. We hebben reeds een driver met auto + alle kosten gevonden voor 3 300 000 IDR, maar we zijn slechts met twee en zoeken nog 2 mensen om de auto te delen. We zijn zes dagen in Bali, reizen van West naar Oost (zonder het drukke Zuiden) en zouden hetvolgende willen zien/doen:

11/07: arrival in Gilimanuk and voyage to Pemuteran (in the evening)
12/07: Permutan: snorkelingtrip to Menjangan Island, in the evening voyage to Lovina
13/07: Lovina: trip to Danau Bratan and/or some other trips/spots
14/07: Lovina: trip to Gunung Batur and/or some other trips/spots, in the evening voyage to Ubud
15/07: Ubud and trip to Tanah Lot + Tampak Siring
16/07: Around Ubud (cycling) + voyage to Padangbai in the evening
17/07: Padangbai: roundtrip on East Bali with Besakih, voyage to the Gilis in the afternoon (around 3 pm).

Indien er mensen zijn die hetzelfde in gedachten hadden en geïnteresseerd zijn in een auto delen, laat ons iets weten. Ook indien jullie slechts enkele dagen willen delen, let us know!

Nancy & Marco

Je kan ook op Bali een chauffeur regelen. De kosten bedragen 350.000 - 400.000 rp per dag, inclusief chauffeur en benzine. Het maakt dan niet uit met hoeveel mensen je bent (1-6, ben je meer dan heb je een grotere auto nodig).

Ja Jenny, dat kan een slok op een borrel schelen hier op Bali.
Bovendien ben je niet van vreemden afhankelijk.
Maar als geld zo’n rol speelt …>>>kan je beter thuis blijven :chin:

Heb het hier even onder elkaar gezet, maar als ze per keer “los” transport zouden inhuren dan zouden ze (incl. de avondrit op 11 Juli van Gilimanuk naar Pemuteran) maar op IDR 2,300,000,- uitkomen.

Verder zou ik - als ik hen was en voordat ik medepassagiers ga zoeken - eerst maar eens informeren bij de verhuurder met wat voor soort auto men denkt hen te gaan verplaatsen. Voor hezelfde geld passen 4 volwassen, Westerse passagiers, 1 lokale chauffeurs en alle bagage van de reizigers helemaal niet in de wagen of slechts op zo’n manier dat er van comfort geen sprake meer is.

Dit is de link naar de pagina van de driver en auto:

http://users.telenet.be/ketutgede/

Je krijgt reacties van 2 mensen die op Bali wonen en van eentje die er vaak geweest is, dat bovenstaande deal geen goede deal is. Je link verandert daar weinig aan.

Als jij je goed voelt bij deze persoon en deze reis dan moet je het vooral doen. Het is immers jouw vakantie.

Zelf ben ik erg tevreden over http://balihappytour.com. Stuk goedkoper dan de prijs hierboven, en vervoer met z’n tweetjes (kan ook met meer). Prijzen op de site zijn uiteraard richtprijzen, daar kan aardig wat vanaf.

Bedankt MP2036 voor de erg nuttige info!

De link ff gepost zodat je kon zien dat de auto wel degelijk groot genoeg was voor 4, maar toch maar niet nemen.

We volgen je advies en huren lokaal per dag een wagen!

Nogmaals bedankt

Misschien een beetje flauw, maar ik vind deze reactie van je niet netjes. In de tweede post maakte ik je al attent op de prijzen van vervoer. Daar ga je volledig aan voorbij. Wanneer een ander mijn reactie bevestigt dan bedank je die persoon wel. Ook Paulana’s post negeer je.

Je bent niet de enige op dit forum die dit doet. Het leidt er wel toe dat mensen zich op den duur achter de oren gaan krabben of ze nog wel reageren op iemand die wéér een vraag stelt die al vaak gesteld is. Veel kundige mensen zijn om die reden al vertrokken van dit forum.

Jeetje, jij kunt soms een behoorlijke zeurpiet zijn als ik alles bij elkaar op tel (incl. de fotowedstrijd).

Maar inderdaad, goede keuze om gewoon lokaal te regelen. De afgelopen dagen heb ik elke keer een hele dag een chauffeur gehad voor 250 of 300 000 rupiah.

1 like

Klopt. En wie ben jij?

Over het algemeen is mijn commentaar opbouwend, en geef ik mensen al jaren advies. Kun je van veel anderen niet zeggen. :dag:

EL-C bedank je ook…mag hoor, maar als jullie zoals velen voor een dubbeltje
op de 1ste rang willen zitten-rijden of whatever, blijf dan thuis, dat is veel goedkoper als ons eiland Bali, Bali is NIET meer goedkoop dat is v v t . goddank, op die gasten wachten ze in Thailand .
Je kan nl een goedkope 2 persoonskamer ook delen, gewoon stapelen joh,
doen ze in Japan ook ,misschien kan je er nog een paar meekrijgen en dan kunnen jullie zeggen : WIJ WAREN OP BALI , OF THAILAND…maar vraag niet hoe :dag::dag::dag:

Zo dat moest ik even kwijt en het lucht heerlijk op.