mijn naam is mehmet yavri. ik heb 33 jaar in Nederland gewoond. nu woon ik in Istanboel. ik wil graag in kontact komen met mensen die in Turkije zaken willen doen of wel al zaken doen.
nou ben mometeel bezig om schoonmaak machienes van NL naar tr te invoeren en te verkopen maar naast deze heb ik heel veel vrije tijd over, die wil ik benutten soort brug te zijn met mensen die zaken willen doen in Turkije en andersom. ik ben goed in Turks, Nederlands.
Pardon ? Ik heb alleen een contact gehad met de heer Mehmet, geheel vrijblijvend en zonder enige afspraak of what so ever. Wat is dit voor vreemde reactie ?
Waar gaat dit over ? Ik heb een vluchtig contact gehad of taalstages misschien zouden kunnen aanslaan in Turkije in de toekomst en dan word ik beschuldigd van illegaal werken door ene Eclipse ? Ten eerste maak ik zelf uit of ik met iemand contact zou willen hebben hierover en ten tweede U kent de regels niet door te vermelden dat ik geen lid ben van SGR / ANVR (ik ben dan ook geen reisbureau). Ik vind het erg vervelend dat u mij op deze manier in diskrediet probeert te brengen. ik kan me niet anders voorstellen dan dat u een gefrustreerd persoon bent.
Een suggestieve post plaatsen kunnen we allemaal, kennis van zaken hebben blijkbaar niet.
Ik hoop dat de forum beheerder deze uiterst vervelende post van Eclipse zal verwijderen !
Waar heb je het over ? Mensen in loondienst nemen ? Je kunt niet verkopen als je bent aangesloten bij de ANVR / SGR … Je roept maar wat termen die je denk ik ergens eens op internet hebt gezien ? Ik zie het verband in ieder geval niet met dit topic van Fume.
Maargoed, mensen in loondienst nemen ? Die intentie is er nu niet, zodra die er wel komt is alles prima geregeld via een accountant zodat alles vlekkeloos verloopt, zoals alles tot nu toe vlekkeloos en zonder problemen is verlopen. Daarnaast mag je mij overigens uitleggen wat dat in godsnaam van doen heeft met een vraag of taalstages ook in Turkije kunnen aanslaan in de toekomst.
Dat is net zoiets als dat ik de vraag stel of het leuk was op het werk en jij als antwoord geeft dat je alleen knikkers bij hebt, oftewel, dat heeft niets met elkaar van doen.
Eigenlijk moet ik ook wel lachen om je opmerking over de ANVR /SGR, weet je eigenlijk wel waar het voor staat ? Weet je misschien ook de regels / eisen om daar lid van te worden ? Niet dat ik me hoef te verdedigen waarom ik er geen lid van ben hoor (aangezien ik sowieso al geen reisbureau ben, maar dat terzijde), maar je komt erg onwetend over. Tegelijkertijd probeer je wel een goede naam in een kwaad daglicht te stellen, wat 1 erg kinderachtig en onprofessioneel is en 2 nergens op gebaseerd. Dit is mijn laatste reactie op je onwetende houding !
Hans: Dit betreft duidelijk iets wat niets met de reiswereld te maken heeft, dus de ANVR/SGR heeft hier niets mee te maken. Ik wil je verzoeken je hier buiten te houden of ter zake doende te reageren.
De andere heren wil ik verzoeken iets meer openheid te geven over de cursus en waar dit precies over gaat anders ben ik genoodzaakt dit topic te sluiten
eigenlijk heb ik het eerder hier in het topic al aangegeven. Mehmet zocht een leuke bezigheid in Turkije op zakelijk vlak en ik vroeg me af of taalstages een fenomeen is dat bekend is in Turkije en of de Turkse mensen hier mogelijk interesse in kunnen hebben in de toekomst. Mij leek het handig dit te vragen aan een man die in het land zelf woont, die de taal spreekt en die me dus een eerlijk antwoord zou kunnen geven.
Ik voel me me aardig in mijn waardigheid aangetast wanneer een persoon als Eclips er opeens een heel verhaal omheen verzint over werkvergunningen en ANVR / SGR verhalen die er totaal niet toe doen en mij probeert neer te zetten als een malafide onderneming. Dit riekt bijna naar paranoïde gedrag van een persoon die ergens zelf in de fout is gegaan in het verleden (dan al niet door toedoen van een ander) en anderen daarvoor zou willen behoeden. Op zich een nobele gedachte, maar raakt in deze kant noch wal !
Erg jammer dat de naam van mijn bedrijfje door een ondoordachte reply van een user nu in de zoekmachines naar boven kan komen op een negatieve manier, terwijl ik tot nu toe niets dan positieve reacties heb gekregen van mijn klanten. Jammer, heel jammer dat het forum op deze manier misbruikt wordt door sommigen.
Stulango… ziet er goed uit! Ik werk zelf op een reisburo, en wij krijgen vaak de vraag of wij taalreizen kunnen aanbieden. Helaas bieden wij dit zelf niet aan, maar ik zal je website in gedachten houden!