[YP 2015] Probleem met aanmelden CIC

Hi,

Ik heb me aangemeld voor het YP-visum en heb inmiddels mijn CAL (conditional acceptance letter) ontvangen. Nu moet ik de aanvraag verder afhandelen via CIC, maar dit is waar ik tegen problemen aanloop.

Als ik via MyCIC de vragenlijst invul dan kan ik uiteindelijk kiezen uit 3 verschillende permits:
-Temporary resident permit
-Temporary open work permit
-Temporary work permit

Aangezien ik mij voor YP heb aangemeld lijkt het mij dat ik de onderste moet hebben (WHP, open work permit, heb ik vorig jaar gedaan). Echter, zodra ik voor temporary work permit kies wordt mij niet gevraagd naar mijn CAL en naar mijn IMM5802 (nodig voor YP). Bovendien staat er bij fees dat ik 155 CAD moet betalen. Dit alles lijkt erop te duiden dat ik niet de juiste aanvraag doe.

Heb ik de juiste stappen gevolgd? Iemand anders die hetzelfde probleem had/heeft?

Alle tips zijn welkom!

Ik heb uitgevonden wat het probleem is. Bij een van de eerste vragen moet je country of residence invullen (What is your current country/territory of residence? If you are presently in Canada, you should select Canada.). Omdat ik momenteel in Canada verblijf onder WHP-visum had ik Canada ingevuld. Echter als ik hier Nederland invul dan kan ik wel een aanvraag voor IEC doen via MyCiC. Beetje vreemd…